روسیه: تروریست‌ها ۶ کانتینر حاوی کلر را به جسر الشغور منتقل کردند

مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد جبهه النصره برای استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان، ۶ کانتینر حاوی گاز کلر را به جسر الشغور منتقل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تروریست‌های جبهه النصره برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز در غرب ادلب با استفاده از مواد سمی برنامه‌ریزی می‌کنند تا ارتش سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان متهم کنند.

الکساندر کاربوف، معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم)، گفت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سوریه، تروریست‌ها برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از مواد سمی در استان ادلب آماده می‌شوند.

او افزود تروریست‌های جبهه النصره با همراهی تروریست‌های گروهک «کلاه سفیدها»، روز یکشنبه 6 کانتینر حاوی مواد سمی «کلر» را با 2 کامیون به منطقه شهرک جسر الشغور منتقل کردند.

روز جمعه هم وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای درباره احتمال حملات شیمیایی تروریست‌های تحت حمایت غرب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سوریه هشدار داد.

کلاه سفید‌ها خود را گروهی داوطلب معرفی می‌کنند و مدعی کمک به قربانیان جنگ در سوریه هستند، اما در واقعیت اقدامات آنها کمک به تروریست‌های جبهه النصره برای انجام عملیات علیه غیرنظامیان عنوان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار