تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه به ۱۳ نفر رسید

یک زن از شهرک نشینان صهیونیست که در حمله موشکی مقاومت فلسطین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، روزنامه عبری هاآرتص نوشت یک زن ۷۳ ساله از میان شهرک نشینان صهیونیست که در پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل مجروح شده بود درگذشت.

به این ترتیب تعداد صهیونیست‌های کشته شده در جنگ اخیر به ۱۳ نفر رسید. علاوه بر این صد‌ها نفر از صهیونیست‌ها نیز در این جنگ زخمی شده اند.

در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در نوار غزه ۲۴۹ فلسطینی شهید شدند ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ نفر کهنسال مشاهده می‌شود همچنین حدود ۲۰۰۰ نفر زخمی شدند.

 

در این خصوص، یک انجمن صهیونیستی اعلام کرد درخواست‌های تلفنی برای دریافت کمک روانی در عملیات نظامی اخیر علیه غزه افزایش یافت.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: انجمن «عیران» اعلام کرد از زمان آغاز حمله به غزه حدود ده هزار درخواست کمک روانی از اسرائیلی‌ها دریافت کرد که این تعداد دو برابر تماس‌ها در روز‌های عادی بوده است.

این انجمن تصریح کرد: بیشتر درخواست‌های کمک از سوی پدران و مادرانی مطرح شده است که به سبب شلیک موشک ازغزه دچار بحران روانی شدند یا می‌خواستند برای فرزندان یا والدین خود مشورت روانی دریافت کنند.

این روزنامه افزود: ۳۰ درصد از مواردی که انجمن با آن‌ها سروکار داشته است از هراس و ۲۰ درصد از بحران حاد روانی رنج می‌بردند.

بر اساس گزارش انجمن عیران، ۲۰ درصد از درخواست‌های کمک روانی به مشکلات خانوادگی و نگرانی برای کودکان و سالمندان مربوط بوده و ۳۰ درصد باقیمانده از برقرار کنندگان تماس از تنهایی شکایت کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
تا جون همه صهیونیستهای سفاکان غاصبین فاسقین فاسدین ظالمین ستمگران غارتگران دروغگویان نژادپرستان جنایتکار بی عدالتان بی حقوق بشران تبعیضگران برده داران نکبتهای تروریست رژیم جعلی صهیونیستیشون در رود می خواستند از سر تا سر جهان نیان توی کشور فلسطینیان و خانه های فلسطینیان را به زور اشغال نکنند و در خانه ها و زمینهای فلسطینیان زندگی نکنند آخر عاقبت همه صهیونیستهای اشغالگر غاصب همین است اگر خانه ها و زمینهای فلسطینیان رو تخلیه نکنند و فرار را بر قرار ترجیح ندهند هیچ جایی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برای صهیونیستها و آمریکایها و داعشیها و وابستگانشان امنیت ندارد و نخواهد داشت اینو توی کله های پوکتون فرو کنید فراعنه های ظالمین ستمگران تروریستهای جنایتکاران غارتگران اشغالگران دروغگویان دزد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار