آیفون ۱۲ پرفروش‌ترین گوشی ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱ شد

سری آیفون ۱۲ از نظر حجم و درآمد فروش در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱ توانسته است رتبه اول را کسب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت اپل از جمله شرکت‌های فناوری چندملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار رایانه و ارائه‌دهنده خدمات آنلاین فعالیت می‌کند و در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریز رایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار، به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی کرد.

اپل به تولید سخت‌افزار‌های نوین و دارای طراحی صحیح معروف است و از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی و ایرپادز اشاره داشت که در حال حاضر توانسته است سهم زیادی از بازار را در دست خود گیرد.

همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزار‌های آی‌تیونز، آی‌لایف، آی‌ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک‌اواس نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.


بیشتر بخوانید


گوشی موبایل آیفون 12 از نظر تعداد تلفن همراه‌های فروخته شده، به عنوان پرفروش‌ترین گوشی ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱ انتخاب شده و  آیفون ۱۲ پرو مکس این شرکت نیز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

کسب رتبه اول و دوم فروش توسط شرکت اپل در سه ماهه اول سال، یک رکورد محسوب شده و این شرکت با فروش آیفون ۱۲ و ۱۲ پرومکس بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد حاصل از تلفن‌های همراه هوشمند کسب کرده و دستگاه‌های سطح بالا آیفون بیشترین درآمد را داشته‌اند.

مدل‌های ۴۰۰ دلار به بالا شرکت اپل، ۶۵ ٪ از درآمد جهانی و ۱۰ دستگاه برتر در تصویر زیر ۴۶ ٪ از درآمد جهانی را کسب کرده‌اند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کسب رتبه اول آیفون ۱۲ از نظر حجم و درآمد فروش در ۳ ماه اول سال ۲۰۲۱

اپل بخش ۴۰۰ دلار  را رهبری می‌کند و سری آیفون ۱۲ آن یک سوم درآمد جهانی تلفن‌های هوشمند برای Q۱ امسال را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار