انتخابات صحنه ای از مشارکت رنگین کمان اقوام در تعیین سرنوشت

فرماندار حمیدیه انتخابات را تبلور روشن مشارکت و صحنه ای به یادماندنی و مهم از حضور ملت برای تعیین سرنوشت و آینده کشور دانست.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه نشست صمیمی با داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات تبلور روشن مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و آینده خودشان است.

او افزود: امروزه همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهان فضای سرد انتخاباتی هستند که در این زمینه وظیفه ما مسئولان این است که زمینه را برای حضور حداکثری مردم آماده کنیم.

هاشمی شورا‌ها را یکی از مظاهر حاکمیت مردم و مشارکت آن‌ها در ساختن شهر و روستا‌ها دانست و اظهار داشت: از متولیان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ خواهشمندیم هنگام اجرای این برنامه بزرگ و ملی پایبند قانون باشند، ضمن اینکه داوطلبان از دادن هرگونه وعده که اجرای آن ناممکن است پرهیز کنند.

فرماندار حمیدیه با تاکید بر رعایت قانون و مقررات از سوی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا بیان کرد: در صورت دریافت حداکثر آرای مردمی و راهیابی به شورای شهر، وظایف خود به منظور شکوفایی و حل مشکلات شهر و روستا اجرایی کنند.

نماینده عالی دولت در حمیدیه ضمن تقدیر از حضور داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تلاش می‌کنیم انتخابات امسال را با حضور پررنگ و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و البته با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشکوه برگزار نماییم، از شهروندان نیز خواهشمندیم هنگام حضور در شعب اخذ رای رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک را سرلوحه کار خود قرار دهند و در همان ساعات اولیه در شعب حضور پیدا کنند و رای سرنوشت ساز خود را در صندوق‌ها بیندازند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.