برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در دشت آزادگان در ۱۳۴ شعبه اخذ رای/ رای اولی‌ها آماده‌اند

فرماندار دشت آزادگان از تعیین ۱۳۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه برنامه زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰، ۱۳۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و تسریع در اخذ رای مردم تعیین شده است.

او افزود: با توجه به افزایش جمعیت و توسعه مناطق شهری و روستایی، نسبت به دوره قبل ۹ شعبه اضافه شده است، بطوریکه در شهر سوسنگرد ۴۸ شعبه، در شهر بستان ۷ شعبه، در شهر ابوحمیظه و کوت سیدنعیم هر کدام ۵ شعبه نسبت به اخذ رای شهروندان فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه در سطح روستا‌های بخش بستان ۱۲ شعبه و در سطح روستا‌های بخش مرکزی نیز ۵۷ شعبه در نظر گرفته شده است.

سیلاوی بیان کرد: به منظور رفاه حال مردم دشت آزادگان شعب اخذ رای در مناطقی تعیین شد‌ها ند که ضمن دسترسی آسان شهروندان به شعبه اخذ رای، به لحاظ امکانات و تجهیزات شرایط لازم را داشته باشد، البته از مردم و افراد واجد شرایط رای دهی خواهمشندیم ضمن همکاری در اجرای فرآیند انتخابات ۱۴۰۰، در روز رای گیری طوری برنامه ریزی کنند که در ساعات اولیه روز ۲۸ خرداد در پای صندوق حاضر باشند.

فرماندار دشت آزادگان تعداد افراد واجد شرایط برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را ۷۵ هزار و ۱۲۷ نفر و تعداد رای اولی‌ها را ۲ هزار و ۳۰۵ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.