اذعان صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین در برابر حملات مقاومت

شماری از صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین در رهگیری موشک‌های مقاومت و شکست در برابر فلسطینیان اذعان کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الغد به بررسی رویکرد رسانه‌های رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر با فلسطینیان بخصوص مقاومت فلسطین در نوار غزه پرداخت و دیدگاه‌های آن‌ها را درباره مقابله اسرائیل با مقاومت بررسی کرد.

این شبکه تصویری از کانال سیزدهم تلویزیون تل‌آویو پخش کرد که خبرنگار شبکه در حال گفتگو با یکی از نیرو‌های دفاع مدنی در اراضی اشغالی بود. او به خبرنگار گفت: ما پیوسته هدف حملات نیرو‌های حماس قرار داریم و تلاش می‌کنیم با پیامد‌های ناشی از این حملات موشکی مقابله کنیم. باید اذعان کنیم کوتاهی‌هایی صورت گرفته است و در مقابله با موشک‌های فلسطینیان شکست خورده‌ایم.

خبرنگار کانال سیزدهم از او پرسید به نظر شما حجم ویرانی‌های ناشی از حملات موشکی فلسطینیان چگونه است و این صهیونیست در پاسخ اعلام کرد: خسارات زیادی به بار آمده است و تعداد زیادی از افراد نیز زخمی شده‌اند، ولی نیرو‌های دفاع مدنی برای مقابله با این بحران با ارتش اسرائیل همکاری می‌کنند. همه باید بدانند کار واحد‌های امدادی چیست. ما در درجه اول تلاش می‌کنیم از حملات موشکی به مناطق اسرائیل جلوگیری کنیم و سپس به بررسی پیامد‌های اصابت موشک‌ها می‌پردازیم.

خبرنگار رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بیشتر اهالی منطقه اشدود به پناهگاه‌های زیرزمینی رفته اند و خبر‌های رسیده نشان می‌دهد بسیاری از صهیونیست‌ها دچار رعب و وحشت ناشی از حملات فلسطینیان شده اند و بسیاری از زخمی‌ها به بیمارستان مرکزی اشدود منتقل شده اند و اکنون برخی واحد‌های دفاع هوایی وابسته به سامانه گنبد آهنین برای مقابله با حملات موشکی به شهرک‌های صهیونیست نشین در حال استقرار هستند.

یکی از روزنامه نگاران کهنه کار روزنامه یدیعوت آحارونوت که در استودیوی کانال سیزدهم حضور داشت گفت: کاملا روشن است که موشک‌های حماس به برخی اهداف اصابت کرده، اما نیرو‌های ارتش اسرائیل تا کنون توانسته اند به دستاورد‌هایی برسند.

این روزنامه نگار مدعی شد: در عملیات قبلی هم خسارات زیادی به حماس وارد شد، ولی باید آنان را در نهایت نابود کرد. تل آویو اجازه نمی‌دهد حماس به نسخه دیگری از حزب الله در فلسطین تبدیل شود.

به دنبال حملات محور مقاومت به مناطق مختلف اراضی اشغالی به هلاکت ۱۰ صهیونیست و زخمی شدن ۳۱۱ تن دیگر منجر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخ
آخرین اخبار