سامانه نوین گندزدایی الکترولیز راه اندازی شد

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرکت آبفای استان یزد از راه اندازی سامانه نوین گندزدایی الکترولیز به صورت تولید در محل، در شرکت آبفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم علیدوست، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرکت آبفای استان یزد گفت: سامانه نوین گندزدایی الکترولیز برای تولید محلول گندزدا برای مخازن ذخیره آب داخل شرکت و چاه‌های سطح شهر راه اندازی شده است.

او افزود: محلول گندزدای تولید شده هم چنین به چاه‌های سطح شهر که امکان ورود آب آن‌ها به مخازن ذخیره آب وجود ندارد نیز انتقال می‌یابد.

علیدوست خاطر نشان کرد: این محلول می‌تواند در کمتر از یک دقیقه عمل گندزدایی را انجام دهد و تمامی عوامل بیماری زا را از بین ببرد.

این مسئول محلول فوق را دارای قدرت گندزدایی بسیار قوی با ماندگاری طولانی دانست و تاکید کرد: این محلول میتواند تا شعاع کیلومتر‌ها موثر باشد و زوال کلر را ندارد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرکت آبفا در ادامه از دلایل اهمیت این سامانه را تولید محلول در یک محل و انتقال آن به مناطق دیگر عنوان کرد.

علیدوست افزود: این سامانه با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت راه اندازی شده است.

او در پایان بیان کرد: راه اندازی این سامانه در تابستان امسال می‌تواند امنیت خاطر شهروندان در استفاده از چاه‌های سطح شهر را فراهم کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار