فرماندار همدان در مراسم تجلیل از مدال آوران طناب زنی:

ورزش همگانی از هیئت های موفق استان همدان است

در مراسمی از قهرمانان همدانی طناب زنی بخش پسران کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در مراسم تجلیل از مدال آوران طناب زنی قهرمانی کشور گفت: هیئت همگانی با وجود جمعیت پرشمار ورزشکاری که دارا است، توانسته برنامه ریزی منسجمی را در حوزه‌ های مختلف ورزش صورت بدهد و در این امر موفق عمل کرده است.

او اظهار کرد: کسب مدال و موفقیت در عرصه قهرمانی در کنار توسعه ورزش همگانی کارنامه‌ مطلوبی را برای این هیئت ورزشی رقم زده است و به طور قطع باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.

همدان در رقابت‌های طناب زنی قهرمانی کشور موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شد.

محمدعلی محمدی با تاکید بر اینکه می‌بایست از مدال آوران در تمامی عرصه‌ ها حمایت همه جانبه شود، گفت: هیئت همگانی افزون بر توسعه این حوزه ورزشی، در قهرمانی نیز حائز موفقیت شده است.

هادی سبزواری، مشاور عالی فدراسیون ورزش‌ های همگانی کشور نیز در این رابطه اظهار کرد: همدان در رشته طناب زنی جزو بهترین‌ های کشور است و همه ساله با مدال‌ های رنگارنگ برای استان افتخارآفرین می‌کند.

او در ادامه افزود: هیئت همگانی استان همدان در سال‌های گذشته علاوه بر توسعه ورزش در بین آحاد مردم، در مدال آوری نیز عملکردی موفقی را به ثبت رسانده است.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور تصریح کرد: هیئت ورزش همگانی استان همدان جزو سه استان برتر کشور است و این موفقیت حاصل همدلی و تلاش وافر اعضای این هیئت و حمایت‌ های صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.