بیانیه باشگاه استقلال در واکنش به حواشی پس از دربی

موج صدور بیانیه پس از برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در خصوص استوری آقای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای منتشر کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد.

۱- آقای آذری جهرمی به واسطه سمتش در دولت به عنوان وزیر باید این نکته را در ذهن داشته باشد که سخنان و مطالبش می‌تواند به حساب مجموعه دولت گذاشته شود. به همین دلیل هر زمان که آقای آذری جهرمی از سمت وزارت جدا شد، می‌تواند مانند میلیون‌ها هوادار پرسپولیس به ابراز علاقه و حتی کری خوانی علیه رقیب اقدام کند.

۲- بعد از دربی شب گذشته، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اظهارات مجیدی واکنش نشان دادند که سوالی را برای علاقه مندان به فوتبال ایجاد کرد و آن هم این که دقیقا ارتباط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آقای جهرمی چیست که خودشان نسبت به انتقادات سکوت کرده اند و مجموعه پرسپولیس به جای ایشان واکنش نشان داده و می‌دهد. این اقدام از سوی آن مجموعه یادآور ضرب المثل معروف کاسه داغتر از آش است.

۳- بر فرض که آقای آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس کری خوانی کرده، پس نباید از این که سرمربی استقلال به این کری‌خوانی به عنوان یک هوادار پاسخ داده، ناراحت شوند. به هرحال مجیدی قبل از این که سرمربی استقلال باشد، یک هوادار است.

۴- باشگاه استقلال از مجموعه باشگاه پرسپولیس می‌خواهد در مسائل داخلی و هواداری مربوط به استقلال دخالت نکند و توجه داشته باشد که خط قرمز باشگاه استقلال، هواداران هستند و این باشگاه باید مدافع حقوق، تاریخ و عظمت استقلال و هوادارانش باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این چی بود دیگه!!!طرف درسته از این دولت دل خوشی نداریم ولی رسما به وزیر توهین کرده کری کجا بود !!!البته تو مکتب شما این چیزا عادیه بعد کاسه داغتر از اش !!البته از تیمی که هوادارشو تو فرودگاه خودشون میزنن بیشتر از این انتظار نمیره تازه اینا خط قرمزشونم بوده:)))))))کیسه ها فریاد نمیزنن،اینو یادتون نره :)))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما استقلالیها 9ساله رنگ جام رو ندیدید حق دارید ناراحت باشید و زمین وزمان رو دشمن خودتون بدونید مثل اینکه یادتون رفته نمایندگان استقلالی مجلس اول فصل شما رو از بحران در اوردن وگرنه الان برای فرار از سقوط باید میجنگیدید!!! در جایگاه خودتون صحبت کنید جنگ شما خارج از زمین هست داخل مستطیل سبز تو این 9سال هیچ حرفی برای گفتن نداشتید...چرا ابازیکنان بی تعصب خودتون چیزی نمیگید؟؟ چرا از خامی وبی تجربگی مربی خودتون چیزی نمیگید که باعث باختتون ش ؟؟ تا کی فرافکنی؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما ها چی؟ از زمان تاسیس باشگاهتون دنبال قهرمانی آسیا هستید ولی شتر درخواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
در ضمن یک نکته رو هم اضافه کنم اون موقع که فرهاد مجیدی با احمدی نژاد و مورالس فوتبال بازی میکرد همدیگر رو بغل میکردند خبری از تیم دولتی نبود تا کی فرا فکنی - بعد هی میگن فرهاد بازکنان رو انتخاب نکرده آرمان رمضانی رو کی آورد استقلال با نظر کی بود دلال ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
وزیر بهتره به جای کری خواندن و وقت صرف کردن واسه فوتبال به فکر اون بچه های روستایی باشه که اینترنت و موبایل و لپتاپ ندارن واسه شرکت در کلاسهای مجازیشون. وزیر بی لیاقت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این وزیر، نوشته پرسپولیس یعنی عشق، یعنی تمدن، و ... ولی می دونه خودشو که تمدنی که محمد عبده با تأسیس این پرسپولیس ایجاد کرده خوش تو اولین گام اسمشو تغییر داد به آلن مورگان ، ؟؟؟؟ پرسپولیس یعنی تشکیک در هویت توسط مؤسس آن ، یعنی نژاد پرستی توسط بازیکن آن، تو مکتب این پرسپولیس همه ابنای بشر پرسپولیسین مگر اینکه خلافش ثابت بشه، و غیر از داورا، گزارشگرا ، مسئولین وزارت ورزش، و هر که علیه آن ها صحبت کنه، مطمئن باشید پرسپولیس واقعی تو دل همه ایرانیاست و هیچ دخلی به این مدعیان که هر روز خلاف ها و فسادشون اشکار میشه نداره، ضمنا اگر به تاریخ مراجعه کنند می بییند که در کاخ های تخت جمشید و پرسپولیس فردی با تاج نشسته و بر آن حکومت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
وزیر هنوز بچه است کاری نداشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۱۷:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
هوادار پیر و جوان و خواننده و بازیگر و ارتشی و غیر ارتشی و وزیر و ......... نمی شناسه جانم شما اگر توانیی دارید لطفا تو زمین فوتبال جواب بدهید نه حرف هی زشت و غیر خلاقی اونم به شخص وزیر دولت فقط تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۱۷:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا شما میدانید معنی بی شعور چیه که اونم نسبت می دهید به وزیر دولت یعنی هر کسی باید تمام تقصیرات خودش رو با بی احترامی به مردان دولت جبران کنه می خوام صد سال سیاه ستاره نداشته باشید که این چنینی داری به وزیر زحمت کش این مملکت توهین می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاالله به لطف کمکهای دولت و داوری پرسپولیس قهرمانه!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۱۸:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی زحمت کشه، چون آمریکایی ها و یگر سرویس های غربی بر اطلاعات شهروندان ما از طریق واتس آپ، تلگرام ، فیس بوک و توییتر، ... سلطه دارند. خیلی زحمت کشیده تا اطلاعات شهروندان ما از کشور خارج نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای جانم زحمت کش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دستاش پینه بسته طفلکی.
Germany
محمد اسماعیلی
۲۳:۳۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا فهمیدم چرا شورای محترم نگهبان شرایط سنی رو گذاشت برا نامزد های ریاست جمهوری.
آخرین اخبار