بیانیه باشگاه پرسپولیس در محکوم کردن توهین سرمربی استقلال به یک هوادار

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از برگزاری دربی، بیانیه صادر کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان دربی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران همراه بود، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری، علیه محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صحبت‌های تند، سخیف و توهین‌آمیزی به زبان آورد.

آذری‌جهرمی یکی از هواداران پر و پا قرص پرسپولیس محسوب می‌شود و نَفس رقابت ورزشی ایجاب می‌کند احترام متقابل بین تیم‌ها، مربیان، بازیکنان و هواداران حفظ شود. فرهاد مجیدی به واسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران، بدون تردید با مسائل اخلاقی آشنا و مشخص است که به صورت آگاهانه از مرز‌های اخلاقی عبور و به هوادار پرسپولیس توهین کرده است.

این موضوع به صورت جدی توسط باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی مورد پیگیری قرار می‌گیرد؛ زیرا این باشگاه هرگز هوادارانش را تنها نمی‌گذارد و بدون توجه به سِمت، عنوان، جایگاه اجتماعی و شغل طرفدارانش، از همه آن‌ها دفاع خواهد کرد.

همچنین از باشگاه محترم استقلال این انتظار می‌رود که ضمن برخورد جدی با سرمربی جوان این تیم، از خانواده بزرگ هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی کند. این کمترین توقع باشگاه و هواداران پرسپولیس است.

بدون تردید، بی‌اخلاقی در بیان نظرات و دیدگاه‌ها و همچنین توهین به افراد حقیقی و حقوقی، کار دشواری نیست؛ اما پایبندی به اخلاق، وظیفه همه افراد جامعه به خصوص چهره‌های سرشناس و محبوب نزد مردم است.

امیدواریم مدیران باشگاه استقلال با اتخاذ تصمیم و سیاستی اخلاق‌مدارانه و به دور از تعصب‌های رنگی، نسبت به رفتار ناپسند سرمربی خود در نشست خبری اقدام کنند تا این قبیل مسائل و توهین مربی یک تیم به هواداران تیم دیگر، به الگویی برای جامعه تبدیل نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این مکتب کیسس با شکایت و اینچیزا نمیشه این مکتبو تغییر داد :)))))
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۲:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه شماها نمیخواد بترسین تبدیل به الگو برای جوانها نمی شود.... حمایت کامل از فرهاد مجیدی... دمت گرم آقا فرهاد خوب گفتی.... نه توهین کرد نه حرف سخیف زد فقط گفت برای وزیر شدن باید شعور وزیری داشت... کلمه شعور خیلی هم زیباست... باشگاه پرسپولیس به لطف اشتباه داوری پیروز شدید نه قدرت تیمی .... بهتره کتاب بی شعوری حتما مطالعه کنید.
Germany
محمد اسماعیلی
۲۳:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط باید خندید به حال مملکتی که همچین وزیری داره آقا 6 ساله تو این حکومت افتضاح تاختید بردید خوردید داوری خریدید آدم های تو فدراسیون خریدید سفیر خریدید وکیل خریدید وزیر خریدید دریغ از یک ستاره .روزگار عجیبی است آقای جهرمی شاید یک ماه دیگه از تو خبری نباشد کجای خدا داند ولی من به این اعتقاد دارم تیمی که طفل کوچک با عشق طرفدارشه و تیم خودشو زیر چک و کتک نفروخت تیمی که حداقل 40 میلیون طرفدار عاشق دارد و مهمتر تیمی که دو ستاره دارد که خار چشم تو شد هیچ موقع هیچ وقت هرگز از یادها نمیرود غافل از آنکه شما تا یک ماه دیگه مثل تمامی کاخ نشسنان از یاد رفته ای خداحافظ وزیری که درد مردم را نفهمیدی خداحافظ وزیری که یک بار نرفتی تو روستا ببینی بچه ها چه جور 5 نفره با یک گوشی درس میخانند خداحافظ وزیری که به خاطر نبود زیر ساخت ها در وزارت تو نوجوانی از بوشهر عزیز خود گشی کرد.خداحافظ وزیر بی منطق و احساسی و درود بر شرف شورای محترم نگهبان که حالا فهمیدم چرا شرایط سنی رو برای نامزد های محترم ریاست جمهوری برگزید خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۲:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمت گرم... عالی گفتی واقعا..... این هم من اضافه کنم که آقای آذری جهرمی شما در اینستاگرام فقط یک میلیون دنبال کننده داری که نصفشون فیک هستند ولی فرهاد مجیدی دو میلیون و پانصد هزار دنبال کننده داره که همشون اصل و تیک آبی هستن
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۲۲:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا یک پای هر درگیری و بی انضباطی تو فوتبال ایران پرس پولیس و اعضاش هستن بله؟؟تا کی وکجا میخواین هوچی گری کنین بابا بخدا زمان سلطنت سلطانیفر داره تموم میشه یکم بخودتون بیاین دیگه و شرف عزت عدالت داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی باید به فرهاد مجیدی بگه خوشگل پسر مربیگری ظرفیت اخلاقی و فنی بالا میخواد .اگه نداشته باشی خود به خود کنار میری. یه ذره جنبه داشته باش‌.
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۲:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
از نظر شما جنبه داشتن یعنی سکوت کنی و فحش بشنوی آره؟؟؟؟؟؟................. چشم نداشتی ببینی از نظر فنی از تیم قرمز بالاتر بودن............ به لطف اشتباه داوری برنده شدین
آخرین اخبار