همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ مرداد به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی کمالی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دبیر برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی با اعلام اینکه کیفیت گرایی سرلوحه همه امور همایش ملی سلامت سالمندی است، گفت: زمینه مشارکت محققان باید در این همایش فراهم شود.

او افزود: همایش ملی سلامت سالمندی روز‌های ۱۳ و ۱۴ مرداد به میزیانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می‌شود.

کمالی ضمن تشکر از همکاری همه کمیته‌های تخصصی، بر اتحاد و همدلی در زمینه پیشبرد اهداف همایش ملی سلامت سالمندی تاکید کرد و همکاری و همدلی را رمز موفقیت همه امور دانست.

فوزیه رفعتی دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی هم از هدف گذاری این همایش بر ۱۴ محور خبر داد و گفت: محور‌های این همایش شامل سالمندان در دوران کرونا، کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیکی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی است.

 

رفعتی دیگر محور‌های همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری‌ها و سندرم‌های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سلامت سالمندی ۳۰ خرداد است.

او افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش، باید مقالات خود را به آدرس سایت همایش elderhealth.jmu.ac.ir و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش elderhealth@jmu.ac.ir ارسال کنند.

ساره مهنی دبیر اجرایی همایش ملی سلامت سالمندی نیز به فعالیت‌های انجام شده این همایش تاکنون اشاره کرد و گفت: راه اندازی سایت همایش، انتخاب لوگوی همایش و طراحی پوستر از جمله فعالیت‌های انجام شده همایش ملی سلامت سالمندی است.

او با اشاره به پیگیری مکاتبات اداری برای رفع موانع و بررسی مشکلات همایش تصریح کرد: مسئولان کمیته‌ها باید مشکلات حوزه فعالیت خود را اعلام کنند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار