فرماندار بینالود:

تخلفات مالی، علت اصلی رد صلاحیت داوطلبان انتخابات در بینالود است

فرماندار بینالود گفت: علت اصلی بالا بودن تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی در بینالود وجود تخلفات مالی و اقتصادی در شورا‌های روستایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار بینالود طرقبه شاندیز گفت: مواردی مربوط به زمین، صدور مجوز‌های غیرقانونی و اعمال نظر شورا بر خلاف قانون و واگذاری‌های خارج از ضابطه زمین در چهارچوب طرح هادی و بروز تخلفات در خارج از طرح هادی از جمله تخلفات اعضای شورا‌های روستایی بینالود است.


بیشتر بخوانید


او افزود: با توجه به ارزشمند بودن زمین در بینالود تخلفات یاد شده در حوزه اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز روی می‌دهد و اعضای شورا نیز به شکل عمدی و سهوی مرتکب این تخلفات شده اند، لذا در این مرحله میزان رد صلاحیت داوطلبان عضویت در شورای روستایی بالاست.

فرماندار بینالود دلیل اصلی رد صلاحیت‌ها در حوزه روستایی را نه مباحث سیاسی بلکه مالی عنوان کرد و ادامه داد: بررسی صلاحیت این داوطلبان در بخشداری‌ های طرقبه و شاندیز انجام شده است و نتایج نهایی با اعلام نظر هیات‌های نظارت بخش اعلام می‌شود.

محمد قربانی بخشدار طرقبه نیز گفت: ۲۰۰ داوطلب برای حضور در ۱۹ شورای اسلامی روستایی در این بخش ثبت نام کرده اند، همچنین به جز روستای جاغرق که شورای پنج نفره دارد ۱۸ روستا شورای سه نفره دارند.

عباس رضازاده بخشدار شاندیز نیز گفت: ۲۲۸ داوطلب برای حضور در ۲۰ شورای روستایی این بخش نام نویسی کرده اند و چهار روستای ویرانی، ابرده علیا، زشک و چاهشک در شاندیز شورای پنج نفره دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.