برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تا ۲۱ اردیبهشت ماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت آغاز به کار کرده است و تا ۲۱ اردیبهشت مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه نمایشگاه مجازی قرآن، از ۱۱ اردیبهشت آغاز به کار کرده است ، گفت: این نمایشگاه، تسهیل دسترسی‌های فرهنگی دینی را به عنوان یکی از شعار‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق می‌کند.

او گفت: ۵۴۴ ناشر و ۴۳۰ مؤسسه و مرکز دینی و قرآنی کشور در نمایشگاه مجازی قرآن کریم تهران مشارکت دارند که از این تعداد ۳۰ موسسه مربوط به استان سمنان است.

فلاح با بیان اینکه این نمایشگاه دارای بخش‌های محتوایی و فروشگاهی است افزود: در بخش محتوایی فعالیت‌های خلاقانه موسسات و مراکز گوناگون فرهنگی در سطح ملی در زمینه‌های علمی و فرهنگی، مشاوره‌ای، وبینار‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی و بخش کودک و نوجوان ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تقویت عدالت توزیعی اقلام فرهنگی و فرهنگ دینی در سطح ملی را از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه برشمرد و افزود: در این نمایشگاه شعبه استانی نیز راه‌اندازی شده است.

فلاح تاکید کرد: نمایشگاه مجازی امکان دسترسی‌های وسیع تر، آمایش جغرافیایی هم در داخل و هم خارج را فراهم می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در نمایشگاه مجازی قرآن دو بخش عمده فروشگاهی وجود دارد که در این بخش آثار قابل ارائه، فقط منحصر به حوزه قرآن و عترت نیست و علاوه بر آن حوزه مفهومی و موضوعی دین و حوزه مفهومی و موضوعی دفاع مقدس نیز اضافه شده است.

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران تا ۲۱ اردیبهشت مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار