بال‌های همراه اول بر سر گتوندی‌ها باز است

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه تلفن همراه اول در گتوند با نصب و راه اندازی تجهیزات بر روی دکل‌های این شهرستان ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت همراه به منظور انجام کار‌های آموزشی، اقتصادی و... و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان، عملیات افزایش بهبود سرعت اینترنت شبکه تلفن همراه در گتوند در دستور کار کارشناسان و متخصصان حوزه سیار منطقه و کارکنان مخابرات در شهرستان گتوند قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان فنی مخابرات منطقه خوزستان با رصد و پایش شبکه ارتباطی همراه اول، عملیات افزایش سرعت اینترنت همراه اول را با نصب نجهیزات ارتقای تکنولوژی ۴G بر روی دکل تلفن همراه مدرسه ارشاد و دکل گتوند انجام دادند.

فلاح زاده اظهار داشت: با انجام این عملیات علاوه بر پایداری و توسعه ارتباطات سیار برای مشترکان شهر گتوند، علاوه بر رفع مشکلات پوشش آنتن دهی نقاط کور، مشترکان از تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر با سرعت بالاتری بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: با پیگیری‌ها و مطالبه کارکنان خدوم مخابرات استان، عملیات توسعه و بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه در روز‌های سخت کرونایی به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی و جلب رضایت هم استانی‌ها طبق زمان بندی و برنامه‌ای مدون در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.