همراه اول، همراهِ مشترکان اهوازی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار با نصب و راه اندازی ۳ دکل جدید پرسرعت تلفن همراه در اهواز توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه گسترش شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات و پوشش حداکثری آنتن دهی با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه سیار مخابرات استان، ۳ سایت جدید پرسرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G با هدف توسعه، پایداری و تقویت شبکه سیار در شهر اهواز نصب و راه اندازی شد.  

او افزود: با وارد مدار شدن این سه سایت جدید به شبکه گسترده همراه اول، سبب رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و بهره مندی مشترکان از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر فراهم گردید.  

فلاح زاده بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی و نیازمندی مردم به دیتای پر سرعت، مخابرات منطقه خوزستان اقدام به نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت و ارتقای تکنولوژی سایت‌ها به منظور تقویت و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و با هدف بهبود کیفیت و ارائه خدمات مبتنی بر سرویس‌های تلفن همراه کرده است به طوری که با  پیگیری و مطالبه‌های انجام شده سهم قابل توجهی از توسعه ارتباطات سیار کشور در منطقه خوزستان عملیاتی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار