تلاش برای احقاق حقوق کارگران باید ادامه یابد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش‌ها در مسیر افزایش رفاه کارگران در جامعه باید ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر و با اشاره به اینکه بار تولید در هر جامعه‌ای همواره بر دوش کارگر است گفت: شهر یزد نیز یک شهرکارگری است و درمسیر توسعه صنعتی و اقتصادی وابسته به نیروی کار کارگران است و موجب افتخار است که دین و مذهب و پیامبر ما نیز بر احترام به کارگر تأکید نموده است.

او افزود: خوشبختانه با وجود مشقّات بسیاری که جامعه کارگری در طول چند سال اخیر متحمل بوده، همچنین مشکلات رفاهی این قشر و پایین بودن سطح حقوق کارگران نسبت به دیگر اقشار جامعه، امسال مسائل رفاهی کارگران بیشتر مورد توجه قرار گرفت و حقوق آن‌ها افزایش یافت.

سفید با تأکید بر اینکه افزایش حقوق کارگران نیز جبران مافات نمی‌کند ادامه داد: ضروری است که این روند ادامه داشته هرچند در سالی که گذشت کارفرمایان و تولید کنندگان نیز به دلیل شرایط ناشی از کرونا فشار‌های اقتصادی بسیاری را متحمل شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: باید تلاش لازم برای احقاق حقوق کارگران ادامه یابد وشرایط مطلوب زندگی از نظر بهداشتی، آموزشی، مسکن و... برای کارگران جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار