مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان:

نیرو‌های امدادی هرمزگان در حالت آماده باش هستند / مردم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند

مهرداد حسن زاده گفت: با توجه به احتمال وقوع سیلاب و بارش شدید تگرگ، مردم از قرارگیری در حریم رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی هرمزگان در خصوص وقوع بارش‌های رگباری شدید همراه با تگرگ ، احتمال سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی از هم استانی‌ها تقاضا داریم که از قرارگیری در حریم رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

حسن زاده افزود: با توجه به تشدید ناپایداری‌ها طی ساعات بعد از ظهر امروز در مناطق شرقی، شمالی، برخی نقاط مرکزی و ارتفاعات غربی، توصیه می‌شود که مردم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

او گفت: نیرو‌های امدادی استان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مردم امداد رسانی کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: عصر دیروز و دیشب هم در بسیاری از مناطق استان شاهد رگبار شدید باران همراه با تگرگ بودیم که این بارش‌ها خساراتی هم بر جای گذاشتد.

حسن زاده افزود: بارش کم سابقه تگرگ و سیلاب در منطقه کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد سبب تلف شدن چندین راس دام، خسارت به خط لوله انتقال آب و تخریب چند راه روستایی شد.

او گفت: در بخش فین شهرستان بندرعباس نیز بارش شدید باران و طغیان رودخانه کُر سبب قطع راه ارتباطی دو روستای دشت مارم و دشت کوران به مرکز بخش شد که این مسیر‌ها همچنان مسدود هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: برق برخی از روستا‌های بخش فین هم قطع شد که با تلاش نیرو‌های اداره برق مشکل قطعی برق در این مناطق پس از چند ساعت برطرف شد.

حسن زاده گفت:در منطقه سیاهوی شهرستان بندرعباس نیز ریزش کوه در روستای سیخوران سبب مسدود شدن راه ارتباطی این روستا شد که با تلاش عوامل راهداری این مسیر بازگشایی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی همچنان در مناطقی که روز گذشته درگیر بارش شدید باران و سیلاب بودند، حضور دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.