کمک خیر نیکوکار به ۱۳۰ خانواده زندانی

رئیس زندان شهرستان بابل از کمک یک خیر نیکوکار به ۱۳۰ خانواده زندانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عابدی رئیس زندان شهرستان بابل گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) خیری نیک اندیش و ایثارگر مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان وجه نقد به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل اهدا کرد و تأکید کرد، این مبلغ به ۱۳۰ خانواده زندانیان نیازمند تحویل گردد.

او افزود: این خیر به همین مناسبت یک تن و ۳۰۰ کیلو گرم برنج و یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ جهت توزیع بین خانواده زندانیان نیازمند به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل تحویل داد.

ابوطالب عابدی اقدام این خیر را در شب‌های ماه مبارک رمضان و شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) کاری فرهنگی بزرگ خواند که از اجر اخروی برخوردار است.

رئیس زندان بابل با اشاره به سیاست‌های سازمان زندانها، گفت: کمک به خانواده زندانیان یکی از اولویت‌های زندان‌ها است و مشارکت مردمی در نهادینه سازی این فرهنگ نقش مهمی دارد و می‌تواند بخش مهمی از دغدغه‌های خانواده زندانیان را مرتفع سازد.

او افزود: برای اجرای فرآیند اصلاحی و تربیتی به آرامش فکر و ذهن زندانی نیاز داریم و تلاش می‌کنیم با بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان و ایجاد امنیت اجتماعی برای خانواده زندانی زمینه اجرای سیاست‌ها را هموار سازیم.

عابدی ضمن قدردانی از اقدام انساندوستانه خیرین نیکوکار، گفت: واقعا روند کمک به خانواده زندانی در شهرستان بابل هر روز رو به افزایش است و امیدواریم این اقدامات معنوی و کمک‌های خیرخواهانه در این ماه عزیز کمی از آلام و دغدغه‌های فرزندان و همسران زندانی بکاهد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار