گراوند:

جامعه کارگری با ادامه مسیر خوداتکایی تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

استاندار بوشهر گفت: جامعه فهیم کارگری می‌کوشد مسیر تولید و خوداتکایی را ادامه دهد و نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با صدور پیامی روز جهانی کارگر و هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری استان تبریک گفت.

او در این پیام، کارگران را رکن توسعه و پیشرفت کشور و یکی از موثرترین اقشار در تحقق برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار عنوان کرده و آورده است: بی‌تردید کارگران قشر سودمند، پرتلاش، مقاوم و مولد جامعه و پیشران موتور اقتصاد کشورند.

استاندار بوشهر تاکید کرده است: امروزه جامعه فهیم کارگری با درک شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، بیش از هر زمان ضروری می‌نماید، با تلاش مضاعف، می‌کوشد تا با اراده‌ای راسخ و سرشار از امید و انگیزه، مسیر تولید و خوداتکایی را ادامه دهد و نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.


بیشتر بخوانید


گراوند بیان کرده است: در سالی که گذشت با همه سختی‌های ناشی از شرایط شیوع ویروس کرونا که بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را متاثر ساخته، کارگران با تلاش، ایثار و مراعات دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن مراقبت از سلامت خود و جامعه، اجازه ندادند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار مشکل حاد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.