روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه استان اردبیل:

آیین‌های شب قدر در اردبیل با حضور جمعیت برگزار نمی‌شود

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه استان اردبیل گفت: امکان برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مرکز استان با حضور جمعیت انبوه وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اعلام کرد که امکان برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مرکز استان طبق سنوات گذشته و با حضور جمعیت انبوه ممکن نبوده و به صورت پخش زنده از شبکه استانی تلویزیون و رادیو انجام خواهد گرفت.

این روابط عمومی در اطلاعیه روز شنبه خود افزود: این تصمیم به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزای تجمعات و همچنین رعایت ایین نامه های بهداشتی اتخاذ شده است.

بنا به اعلام این منبع، با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، مراسم سخنرانی و احیاء شب قدر توسط نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل به صورت پخش زنده رادیو و تلویزیونی و بدون حضور جمعیت انبوه از محل مصلی اردبیل برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت شب‌های قدر با سخنرانی آیت الله عاملی از ساعت ۲۳:۳۰ شروع شده و از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل، رادیو برون مرزی آران و شبکه تلویزیونی سحر آذری و نیز صفحه اینستاگرام امام جمعه اردبیل به آدرس seyyed_hasan_ameli@ پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها: شب قدر ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.