خوش شانسی دو زن حین ریزش بالکن ساختمان

دو زنی که در حال ورود به یک ساختمان بودند با خوش شانسی تمام از حادثه ریزش بالکن ساختمان جان سالم به در بردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو زن محلی در روسیه از حادثه ریزش بالکن یک ساختمان با خوش شانسی جان سالم به در بردند. این دو زن در حال ورود به یک ساختمان پنج طبقه در شهر «وژِوسک» بودند که این حادثه رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و فرار این دو زن را را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو این دو زن در حال قدم زدن و نزدیک شدن به ساختمان دیده می‌شوند. لحظاتی بعد آن‌ها از پله‌ها بالا رفته و در مقابل درب ورودی قرار می‌گیرند. در این لحظه ناگهان قسمتی از بالکن ساختمان در مقابل آن‌ها روی زمین سقوط می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دو زن بلافاصله به عقب حرکت کرده و موفق به فرار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه در این حادثه اگر چه یکی از این دو زن دچار جراحت سطحی شد، اما هر دو نفر آن‌ها با خوش شانسی موفق به فرار از مرگ شدند.
گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند ماه پیش نیز در حادثه‌ای مشابه یک مرد محلی در روسیه از مرگ گریخته بود. این مرد در داخل خودروی خود حضور داشت که ناگهان یک تخته بتن از ارتفاع ۱۰۰ فوتی ( ۳۰ متری) طبقه نهم یک ساختمان روی شیشه جلوی خودروی او سقوط کرد. این حادثه در خیابان نیبوتا واقع در شهر بندری «ولادی وستوک» رخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.