آخرین لحظات زندگی مرد سالخورده انگلیسی قبل از سقوط خودرو!

مرد ۶۹ ساله انگلیسی که قصد جلوگیری از حرکت خودرو خود به سمت سرازیری را داشت، بر اثر گرفتار شدن در زیر آن جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حرکت ناگهانی رو به عقب خودرو جان یک مرد سالخورده انگلیسی را گرفت. قربانی ۶۹ ساله قصد جلوگیری از سقوط خودروی کیا اسپورتیج خود به پایین سرازیری داشت که با گرفتار شدن در زیر آن جانش را از دست داد. در لحظه وقوع این حادثه پسر ۲۵ ساله مبتلا به اوتیسم قربانی به همراه سگ خانگی اش در داخل خودرو حضور داشتند. این اتفاق در منطقه «بلوتن» در کلانشهر منچستر رخ داد. قربانی به همراه پسرش برای پیاده روی به پارک ۷ هکتاری کانتری در بولتون رفته بودند که این حادثه رخ داد.

در یکی از تصاویر منتشر شده قربانی لحظاتی پیش از مرگ خود در حالی که به همراه پسر و سگش به سمت خودرو می‌روند، دیده می‌شوند. او سپس درب خودرو را باز کرده و سگ را وارد ماشین می‌کند.


بیشتر بخوانید


سپس پسر او سوار بر ماشین می‌شود، که لحظاتی بعد ناگهان خودرو به سمت سرازیری حرکت کرده و این مرد با قرار گرفتن در عقب آن تلاش می‌کند تا آن را متوقف کند.ساکنان محلی وحشت زده با حضور در محل حادثه تلاش کردند تا جان این مرد را نجات دهند، اما تیم اورژانس پزشکی مرگ این مرد را در محل حادثه اعلام کرد.

آخرین لحظات

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ساکنان محلی با شنیدن فریاد‌های پسر قربانی خود را به محل حادثه رسانده بودند. این پسر فریاد می‌زد: «لطفا نگذارید پدرم بمیرد.»

آخرین لحظات

«لی هوگتون» ۵۴ ساله یکی از ساکنان وحشت زده در این باره گفت: «من با وقوع این حادثه شب قبل نتوانستم بخوابم. واقعا وحشتناک بود. من فیلم دوربین مداربسته را دانلود و تحویل پلیس دادم. من در طبقه پایین خانه در حال آماده شدن برای تماشای فوتبال می‌شدم که ناگهان این حادثه رخ داد.»

گفتنی است؛ پلیس انگلیس همچنان درگیر تحقیقات در این باره است.

آخرین لحظات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار