در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فعالیت یک خط در میان اهالی هنر در روزهای کرونایی

یک بازیگر تئاتر درباره فعالیت های هنری اخیر خود که برخی از آنها لغو شدند، صحبت کرد.

نسیم پور سلیم بزیگر تئاتر درباره فعالیت هنری خود به خبرنگار  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روزها در حال بازی در پروژه فیلمبرداری مستند - داستانی ای به نام «بر آنم که زندگی کنم» به کارگردانی عاطفه فرهنگی کیا هستم. موضوع کلی داستان «بر آنم که زندگی کنم» مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس علوم و تحقیقات است. همچنین در حال فیلمبرداری فیلم سوءظن به کارگردانی علی زحمتکش هستم.

وی درباره لغو نمایش «مهرانه» اظهار کرد: سال گذشته بازیگر نقش مهرانه در تئاتر مهرانه به کارگردانی رسول قادری بودم که در جشنواره حوزه هنری جز سه اثر برتر شناخته شد،پیش بینی می شد که در اجرای عموم با استقبال مواجه شود که تعطیلی سالن ها به دلیل شیوع کرونا مانع این اتفاق شد.


بیشتر بخوانید؛


پورسلیم درباره فعالیت به عنوان مشاور هنری و کارگردان خبر داد و گفت: در 10 ماه گذشته به همراه دکتر فرهنگی کیا دو پروژه مستند دیگر به نام های «باران می بارد» و «بانو صحرا» را به اتمام رساندیم که بنده به عنوان مشاور هنری در کنارشان بودم. همچنین پیش تولید تئاتر خودم هم به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورده متاسفانه نمی دانم چه آینده ای در انتظارش خواهد بود. همچنین تولید فیلم کوتاه خودم به نام «آن دیده نشده» و تعدادی تولید محتوا در حال گفت و گو با موسسه فرهنگی هنری رایکا ماه ایرانیان هستم.

این بازیگر تئاتر با اشاره به شرایط تعطیلی مشاغل درباره اجرای نمایش در فضای باز مطرح کرد: شرایط کرونا ادامه دار است به نظرم باید برای سالن های تئاتر، فکری نو کرد. خیلی از اجراها به دلیل شرایط کرونا لغو شدند. شاید بهتر باشد مدیران هنری به فکر فضاهای باز و اجراهایی در محیط باز باشند. لذا با این کار از این رخوتی که برای تئاتر پیش آمده جلوگیری کنیم که امید به تئاتر برگردد.

وی درباره امنیت شغلی در تئاتر خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم قبل از شیوع ویروس کرونا هم جامعه تئاتری امنیت شغلی و مالی نداشتند. در حال حاضر هم دیگر این جامعه مظلوم و دیده نشده، کاملا به فراموشی سپرده شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار