بیش از ۴۷ هزار خودرو با نقض محدودیت‌های کرونایی در سمنان اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: ۴۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در استان سمنان به علت نقض محدودیت‌های کرونایی اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: محدودیت تردد شبانه، محدودیت تردد در شهر‌های دارای رنگ بندی قرمز کرونایی و شهر‌های نارنجی جزو سه علت جریمه خودرو‌ها در استان سمنان از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد بود.

او ادامه داد: جریمه مربوط به تردد شبانه ۲ میلیون ریال، جریمه مربوط به بی‌توجهی به محدودیت‌های تردد در شهر‌های نارنجی پنج میلیون ریال و شهر‌های قرمز کرونایی ۱۰ میلیون ریال به صورت دستورالعمل کشوری تصویب شده است.

سرهنگ بزرگی   یادآور شد: بر اساس قانون و به منظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره شیوع کرونا در استان ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع و متعاقب آن خروج هرگونه وسایل نقلیه شخصی از شهر‌های قرمز و نارنجی استان به کل کشور ممنوع است و موجب اعمال قانون و جریمه می‌شود.

بزرگی اظهار داشت: تخلف تردد‌های غیرمجاز مربوط به ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها در طرح مقابله با کرونا به وسیله دوربین‌ها و واحد‌های گشتی ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان بیان کرد: بیشترین جریمه خودرو‌ها از سال گذشته تاکنون با اجرای طرح محدودیت‌های تردد در شرایط کرونایی مربوط به بی‌توجهی به ممنوعیت تردد شبانه بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.