افزایش پرواز‌های فرودگاه رشت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی

پرواز‌های فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ۸۲ پرواز در هفته افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید محسن میرحسینی ، مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: پرواز‌های فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به ۸۲ پرواز در هفته افزایش یافته است که با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

او افزود: پرواز‌های فرودگاه رشت به ۱۰ مقصد اهواز، تهران، عسلویه، اصفهان، بندرعباس، تبریز، کیش، مشهد، بوشهر و شیراز انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: همچنین از اول اردیبهشت ماه با افزوده شدن چهار پرواز جدید توسط شرکت هواپیمایی آتا تعداد پرواز‌های رفت و برگشت مسیر رشت - تهران به ۲۶ پرواز در هفته افزایش یافت.

میرحسینی، از نظارت دقیق بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این فرودگاه  خبر داد و گفت: این فرودگاه در راستای اهتمام به سلامت مسافران علاوه بر تجهیز به دوربین حرارتی، استفاده از ماسک را اجباری کرده است.

او ، تشکیل کمیته بهداشت و سلامت در فرودگاه سردار جنگل رشت، نصب بنر‌های اطلاع رسانی و نمایش پیام‌های بهداشتی، الزام به پوشش ماسک هنگام ورود به ساختمان اداری، غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی و خروجی از سوی نیرو‌های هلال احمر و اورژانس فرودگاه، ضدعفونی و میکروب زدایی پایانه‌ها و اماکن و تجهیزات مستقر در ترمینال‌ها قبل و بعد از هر پرواز، ضد عفونی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه را از جمله اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه برای مهار ویروس کرونا اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تصریح کرد:  سامانه فروش بلیت به سامانه مرکز بهداشت متصل است و مبتلایان به کرونا تنها با ارائه مدارک صحت و گذراندن پروسه بیماری می‌توانند از پرواز‌های فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت بهره‌مند شوند.



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.