کسب رتبه اول کشوری نظارت و اجرای پروژه عمران روستایی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: موفق شدیم رتبه یک اجرا و نظارت بر پروژه‌های عمران روستایی را در سطح کشور از آن خود کنیم.

مسعود انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس مکاتبه معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور و با استناد به ارزیابی‌های کلی عملکرد استان‌ها در ۳ رتبه یک الی ۳، بنیاد مسکن استان در تحقق اهداف کمی و کیفی و رعایت سیاست‌های ابلاغی، حائز رتبه یک کشوری شد.

او افزود: این مهم با همت مجموعه تخصصی مدیران و کارشناسان عمران روستایی و امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن خوزستان و در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی به دست آمده است.

به گفته انصاریان، بنیاد مسکن خوزستان در سال ۹۹ موفق به انجام پروژه‌های متعددی از جمله؛ بهسازی ۹۷ روستا‌ی آسیب دیده از سیل ۹۸، اجرای ۷۸ پروژه مشترک بهسازی روستا‌ها با همکاری شرکت ملی نفت ایران، آسفالت بیش از یک هزار کیلومتر معابر روستایی از سال ۹۴ تا ۹۹، اجرای طرح گردشگری در ۷ روستای استان، صدور بیش از ۵ هزار سند مالکیت روستایی، تصویب طرح هادی و بازنگری ۵۵ روستا و اجرای ۱۶ دایک حفاظتی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.