تا پایان دهه فجر؛

۳۸ پروژه عمران روستایی خوزستان به بهره برداری می‌رسد

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تاپایان دهه فجر، ۳۸ پروژه عمران روستایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالخاق محمدیان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ۳۸ پروژه عمران روستایی به میمنت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق مختلف خوزستان آماده بهره‌برداری است.

او اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل؛ بهسازی، آسفالت، محوطه‌سازی، اجرای کانال‌های بلوکی در اهواز، کارون، رامهرمز، بهبهان، شوشتر، مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، شوش، دزفول، گتوند، رامشیر، هویزه و شادگان است.

محمدیان ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها ۴۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان هزینه شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از مزایای این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، فرماندار کارون و جمعی از مسوولان محلی، عملیات اجرایی پروژه بهسازی و محوطه سازی روستا‌های اسماعیلیه ۲ و چمیان شهرستان کارون آغاز شد.

غلامرضا شیخی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهواز و کارون با بیان اینکه این پروژه‌ها از محل اعتبارات مناطق سیل‌زده خوزستان اجرا می‌شود گفت: در این پروژه‌ها جدول‌گذاری، کف‌پوش، لوله‌گذاری و محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰میلیارد ریال انجام می‌شود.

او تصریح کرد: با اجرای کامل پروژه‌ها در یک سال آینده، حدود ۳ هزار نفر از ساکنان این روستا‌ها از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

حدود یک میلیون و ۲۰۰هزار نفراز جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان در چهارهزار پارچه آبادی و روستا زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.