تاکید محمود عباس بر لزوم برگزاری انتخابات در قدس

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، قدس را خط قرمز دانست و اعلام کرد جامعه جهانی باید تل‌آویو را برای برگزاری انتخابات در این شهر تحت فشار قرار دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، قدس را خط قرمز دانست و خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای برگزاری انتخابات فلسطین در قدس شد.

او  درباره تحولات اخیر در قدس اشغالی گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ آسیبی به آن (قدس) وارد شود.

 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست رژیم اشغالگر را برای پایبندی به توافقنامه‌های امضا شده در خصوص انتخابات فلسطین که قرار است به زودی برگزار شود، تحت فشار قرار دهد.

عباس در نشست کمیته مرکزی جنبش فتح بر ضرورت شرکت اهالی قدس در انتخابات پارلمانی تاکید کرد و افزود: کنفرانس بین‌المللی صلح باید هر چه زودتر با شرکت همه طرف‌های بین‌المللی جهت نجات روند سیاسی که اشغالگران اسرائیلی در حال نابودی تدریجی آن هستند، برگزار شود.

او همچنین گفت اشغالگران توهم خود را درباره الحاق زمین‌های فلسطین رها نمی‌کنند.

این اظهارات در پی تشدید درگیری‌ها در قدس اشغالی و حمله صهیونیست‌ها به فلسطینیان در این شهر مطرح می‌شود. رژیم صهیونیستی در شب‌های اخیر ،از ترس انتفاضه فراگیر به شدت با معترضان فلسطینی برخورد و شمار زیادی از آنان را مجروح و بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار