هفته معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان است

هفته معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات معلمان و دبیران است که در شرایط سخت برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به جایگاه مقام و منزلت جامعه فرهنگی و لزوم تکریم مقام شامخ معلمان گفت: هفته گرامیداشت معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات معلمان و دبیران است که در این شرایط سخت در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

او بیان داشت: معلمان در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در راه تعلیم، تربیت و رشد دانش آموزان بی وقفه تلاش کردند و در زمینه برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم، از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای تقدیر خواهد شد.

معتوکی در ادامه با اشاره به اینکه به علت محدویت‌های کرونایی برگزاری مراسم هفته گرامیداشت مقام معلم با سال‌های قبل متفاوت خواهد بود، ادامه داد: در شرایط خاص کرونا ویروس جلوه‌های جدیدی از ایثار، فداکاری و ایده‌های نوین فناوری از معلمان و دبیران دیده شده است که باید به شکلی پاسخگوی زحمات آنان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: برگزاری جشنواره امکان (انتخاب معلم خلاق در دوران کرونا با ابزار‌های نوین در سطح نواحی چهارگانه اهواز) فرصت مناسبی برای قدر دانی و تشکر از ایثارگری و تلاش شبانه روزی معلمان است.

این مقام مسئول در پایان بر اجرای برنامه ریزی دقیق، مناسب و با رعایت اصول بهداشتی از سوی ستاد بزرگداشت مقام معلم این ناحیه تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.