از معلمان برتر خوزستان تجلیل می شود

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال در هفته گرامیداشت مقام معلم از معلمان برتر تقدیر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حرج چلداوی معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ای با حضور استاندار گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم امسال مقرر شده است که از ۹۵ معلم پرتلاش و برتر، ۴۵۱ معلم پرتلاش منطقه ای، ۳۴۴ معلم با فداکاری ویژه، ۱۸۵ معلم فعال در شبکه شاد و ۱۲۲ معلم با جلوه ویژه تقدیر و تجلیل شود.

 او  با اشاره به اینکه همچنین دیدار با خانواده شهدای فرهنگیان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دیدار با خانواده فرهنگیانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند از دیگر برنامه‌های هفته معلم خواهد بود، افزود: تجلیل و تقدیر از معلمان در هفته معلم امسال به دلیل کرونا به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و از شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف انتظار داریم در اهدای جوایز و هدیه به معلمان برتر آموزش و پرورش را یاری کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان  نیز در این جلسه گفت: در کنار ابلاغیه ستاد ملی کرونا از دیدگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر نحوه برگزاری و رعایت نکات  بهداشتی و آموزش و پرورش نیز استفاده خواهد شد و پیشنهادات به صورت یک شیوه نامه در ستاد استانی مدیریت کرونا بررسی و نتیجه نهایی اخذ خواهد شد.

او با بیان اینکه به زودی بعد از تهیه این شیوه نامه‌ها و دریافت دستور ستاد ملی کرونا نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان و کنکور در ستاد استانی مدیریت کرونا مورد بحث و نتیجه گیری قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: دستگاه‌هایی همچون ثبت احوال، مخابرات و برنامه ریزی تا ۲ هفته دیگر باید اطلاعات مورد نیاز آموزش و پرورش استان را در خصوص شناسایی افراد بیسواد تهیه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.