نجات ۷ نفر در پی انفجار توام با آتش سوزی در مشهد

در پی وقوع انفجار توام با آتش سوزی آپارتمان مسکونی در بولوار طبرسی مشهد و نجات ۷ فرد گرفتار از میان آتش و آوار توسط آتش نشانان نجات پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد سوم حسن عظیمیان مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت:  ظهر امروز دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع انفجار توام با آتش سوزی طبقه اول یک آپارتمان مسکونی ۴ طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و آوار، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره ۸ را به محل حادثه در بولوار طبرسی شماره ۵ اعزام کرد.

او افزود: نیرو‌های امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند:شدت انفجار و آتش سوزی ناشی از آن، باعث تخریب بخشی از یک منزل مسکونی ۸۰ متری و گرفتار شدن ساکنان در طبقات شده بود که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان ضمن تقسیم به چند گروه ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش نشانان ۷ فرد حادثه دیده را که در میان آن‌ها ۳ کودک نیز بودند را برای سیر مراحل پزشکی تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.