تخریب یک واحد مسکونی ۲ طبقه در مشهد به دلیل گودبرداری غیر اصولی

مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر گودبرداری غیراصولی، یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در بولوار عبد المطلب این شهر فرو ریخت و خسارات مالی فراوان برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: سحرگاه امروز حادثه ریزش و تخریب منزل مسکونی ۲ طبقه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۱۰، ۳ به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان عبدالمطلب اعزام شدند.

او افزود: به محض حضور نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد: حادثه در قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع که در آن گودبرداری انجام شده بوده رخ داده و به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در عملیات گودبرداری و مهار مناسب دیوار مشترک با ساختمان دو طبقه مجاور، این ساختمان به یکباره فرو ریخته بود.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: خوشبختانه هنگام تخریب منزل کسی درمنزل نبود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

ظهوریان بیان کرد: امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز ف ایمن سازی محل را انجام داده و ضمن تحویل این مکان به نیرو‌های انتظامی و پلیس ساختمان به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.