آتش سوزی یک تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز - آذرشهر

یک واحد تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز_آذرشهر دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:ظهرامروز به دنبال گزارش حادثه آتش سوزی در محور تبریز-آذرشهر کوی اشکان، دو اکیپ اورژانس در محل حاضر شدند.

او افزود:پانزده نفر در این حادثه دچار دودگرفتگی و جراحت سطحی شدند و توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه درمان شدند و عملیات ساعت ۱۴:۰۰ خاتمه یافت.

او نیز با اشاره به واکنش سریع آتش نشانان در اجرای عملیات اطفاء حریق این حادثه گفت:آتش سوزی در قسمت انباری کارخانه قابل مشاهده و شعله‌های حریق با حرارت بسیاری همراه بود که به دلیل همین گستردگی حریق تیم‌های دیگری از آتش نشانی تبریز به محل حادثه اعزام شدند.


 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تقسیم بندی اجرای عملیات این حادثه با رویکرد مهار و پیشگیری از گسترش حریق انجام گرفت افزود: در اثر آتش سوزی شدید قسمت انباری احتمال سرایت و گسترش حریق به سایر سوله‌های مجاور بیشتر به نظر می‌رسید که تیم‌های مختلفی از آتش نشانان عملیات مهار و کنترل حریق را همزمان به اجرا درآوردند.

اکبر دشتی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز مشکل اساسی این عملیات را دود غلیظ ناشی از حریق عنوان کرد که آتش نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی بر این مشکل غلبه کردند.

گفتنی است، در این آتش سوزی که هم اکنون عملیات لکه گیری حریق توسط آتش نشانان تبریز در جریان است، ۷ ایستگاه عملیاتی، ۵۰ نفر آتش نشان و خودرو تجهیزات پشتیبان در محل حادثه حضور داشت.

انتهای پیام /

 

برچسب ها: حریق ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.