تعویق مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جودو

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جودوی کشورمان به تعویق افتاد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جلسه کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جودو امروز (چهارشنبه) در دفتر فدراسیون با حضور آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده، رئیس و دبیر فدراسیون جودو برگزار شد.

محمدرضا حاج یوسف زاده و ایوب رستمی، سرمربیان تیم ملی جوانان و نوجوانان نیز در این جلسه حضور داشتند. محسن زکریا، مربی جوانان و مصطفی کریمی، مدیر سازمان تیم‌های ملی نیز در جلسه حاضر بودند.

با توجه به شیوع موج چهارم ویروس کرونا در ایران و به تعویق افتادن مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی جودوی آسیا از تیرماه سال جاری به آبان ماه، به همین دلیل در جلسه امروز تصمیم گرفته شد تا برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شود.

لازم به ذکر است، اسامی نفرات دعوت شده به انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات از طریق سایت فدراسیون جودو اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


در جلسه امروز بنابر پیشنهاد مصطفی کریمی، مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو و با توجه به اتمام قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، قرارداد محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی تیم ملی جوانان و ایوب رستمی، سرمربی تیم ملی نوجوانان تا پایان مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۲۱ تمدید و احکام مربیان از سوی آرش میراسماعیلی به آن‌ها ابلاغ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار