ماریوس ویزر آکادمی جودوی آسیای مرکزی را افتتاح کرد

با حضور آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودوی کشورمان آکادمی جودوی آسیای مرکزی در بیشکک افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مراسم افتتاحیه آکادمی جودوی آسیای مرکزی روز گذشته (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان با حضور ماریوس ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو، عبید الانزی و کومار رئیس و دبیر اتحادیه جودوی آسیا و چند نفر از روسای فدراسیون های آسیایی برگزار شد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودوی کشورمان نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشت.

ماریوس ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو، پس از افتتاح آکادمی جودوی آسیای مرکزی در سالن تمرین حضور پیدا کرد. تعداد زیادی از نونهالان و نوجوانان جودوکار در سالن تمرین حضور داشتند و ماریوس ویزر در حضور جودوکاران برای دقایقی سخنرانی و پس از گرفتن عکس یادگاری، از بخش‌های مختلف این آکادمی بازدید کرد.

در پایان مراسم افتتاحیه آکادمی به رسم یادبود توسط حاضرین در فضای ورودی این آکادمی ۳ نهال کاشته شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
چه عجب ! یالاخره خبری از فدراسیون جودوی ایران شنیدیم که افتتاح بود و شخص دیگری بغیر میراسماعیلی افتتاح کرد اگرچه در ادامه خبر فدراسیون جودو آمده که میراسماعیلی هم حضور داشته !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه این یک واقعیت درست است که هیچ یک از کرسی‌ها بین‌المللی جودوی ایران در چند دهه گذشته نتوانسته هیچ منفعتی را نصیب جودوی ایران کند و در جایگاه دفاع از منافع ایران ظاهر شود. امید است که در فدراسیون جدید این روندها نیز تغییر کند.
آخرین اخبار