نویدکیا: ۲ امتیاز مهم را برابر نفت مسجد سلیمان از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محرم نوید کیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی یک طرفه‌ای بود که ما انجام دادیم و  خیلی بحث‌ها وجود دارد که تیم نفت مسجد سلیمان دفاعی و بسته بازی کرد، اما من معتقدم که دفاع کردن هنر است  به همین علت نمی‌توانم از این تیم ایراد بگیرم.   

او ادامه داد: تیم نفت مسجد سلیمان سازمان دفاعی خوب برابر تیم ما داشت و یک امتیاز با ارزش گرفت. من از سبک فوتبال ارائه شده از سوی بازیکنانم راضی هستم و نمی‌توانم از آن‌ها ایراد بگیرم. درست است که در ضربات آخر خیلی خوب نبودیم و نیمه اول بازی هم خیلی سرحال بازی نکردیم و تنها نقطه ضعفی که داشتیم همین موضوع بود. همچنین سعی کردیم خیلی خوب از فضا‌ها و کناره‌های زمین  استفاده کنیم و  در مجموع باید بگویم که ۲ امتیاز فوق العاده مهم را از دست دادیم و امیدوارم در انتهای فصل حسرت این ۲ امتیاز را نخوریم. به تیم نفت مسجد سلیمان بابت امتیازی که از ما گرفت تبریک می‌گویم.  

سرمربی سپاهان درباره این سوال که آیا بهتر نبود تنوع تاکتیکی بیشتری مقابل تیمی مثل نفت انجام می‌دادید؟ گفت:  این صحبت را قبول دارم. ما خیلی دلمان می‌خواست تا  حریف را به سمت جلو بیاوریم، اما متاسفانه نتوانستیم در این کار موفق باشیم. همچنین آن‌ها سعی می‌کردند خیلی خوب دفاع کنند و ضدحمله داشته باشند. البته فرصت خاصی به آن‌ها ندادیم و سعی کردیم فضا‌ها را پوشش بدهیم، اما روی ارسال هایمان ایده آل نبودیم و از همه مهمتر ما شوت به سمت دروازه نفت نزدیم که می‌توانست یکی از راه‌های رسیدن به گل باشد. همچنین هافبک‌ها طراوت خوبی برای شوت زنی نداشتند و سعی می‌کنیم  مشکلات مان را حل کنیم.

تیم نفت مسجد سلیمان بیش از حد بسته بازی می کرد 

نوید کیا درباره اینکه با آمدن کی روش استنلی اتفاق خاصی در تیم رخ نداد، بیان کرد: حریف بیش از حد بسته بازی می‌کرد به همین علت سعی کردیم تاکتیک تیمی مان را عوض کنیم، اما خیلی خوب این کار را انجام ندادیم. کی روش در این شرایط  می‌توانست به ما کمک کند. معضلی که برای ما به وجود آمد این بود که تا قبل از آمدن کی روش خیلی خوب از کناره‌ها ارسال می‌کردیم، اما بعد از حضور این بازیکن  به زمین مسابقه  به جای ارسال از کناره‌ها سعی کردیم از عقب  توپ را ارسال کنیم که به دردمان  نخورد و باید این مشکل را به تدریج حل کنیم.  

نوید کیا درباره آمار خوب سپاهان در نتیجه گیری و زمان بد از دست دادن امتیاز برای طلایی پوشان اصفهانی گفت: صحبت منطقی به نظر می‌آید، اما نمی‌توانم قبول کنم اینکه بعد از چند برد، یک مساوی بدهیم شوک به تیم وارد شود. من اعتقادی به این مسائل ندارم و شاید ما خیلی خوب از لحاظ روانی تیم را آماده نکردیم و برای همه بازی‌ها برای برد باید به زمین مسابقه برویم. در مجموع من از شرایط تیمم و نحوه بازی کردن بازیکنان راضی هستم  و کاری که انجام می‌دهیم خوب است. البته این واقعیت است، تیمی که خوب بازی می‌کند تنها نمی‌تواند با خوب بازی کردن پیروز شود. انتظارات از تیم بیشتر و بیشتر شده و بازیکنان هم باید تلاش بیشتری کنند تا امتیاز از دست ندهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار