رحمتی: سایپا با گلزنی روند فوتبالی خوب خود را کامل خواهد کرد

مربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار با مس رفسنجان گفت: با قدرت به مصاف تیم پرمهره و خوب مس رفسنجان خواهیم رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رحمتی، مربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با مس رفسنجان گفت: می‌دانیم که آن‌ها در چه دقایقی از بازی خطرناک هستند و برای آن لحظات کار کردیم. برنامه‌هایی برای خودمان در بازی با مس رفسنجان ترسیم و تمرین کردیم که با یک بازی خوب، جنگندگی و فداکاری بازیکنان بتوانیم به کسب ۳ امتیاز و یا نهایتا حداقل امتیاز برسیم.

وی در مورد شرایط تیم سایپا بیان کرد: به لحاظ نتیجه گیری این چند هفته نتایج خوبی نگرفته ایم؛ اما در بحث فوتبالی و فرآیند بازی مشکلی نداریم. تیم ما امیدوار کننده بازی می‌کند. بچه‌ها تا دقیقه ۹۰ تلاش می‌کنند. به لحاظ خلق موقعیت و مالکیت توپ شرایط خیلی خوبی داریم؛ اما باید طلسم گل نزدن را بشکنیم و شاید ان شاءالله این مشکل در بازی با مس حل شود.

رحمتی افزود: مس تیم خوبی است؛ بازیکنان خوبی دارد و این دست کادر فنی را برای بازی باز می‌کند تا هر دقیقه تاکتیک خود را اجرا کند. فکر می‌کنم مس به دنبال ۳ امتیاز باشد که این یک جا‌یی کار ما را سخت و یک جا‌یی کارمان را راحت خواهد کرد.

مربی سایپا در مورد حمایت مدیران سایپا از سرمربی تیم گفت: باشگاه سایپا و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره از صادقی حمایت می‌کنند. او یک ‌برنامه ۳ ساله دارد. ابوالفضل جلالی از تیم ما به تیم ملی دعوت شد. تیم ما بازیکنان جوان خوبی دارد که در ادامه می‌توانند به تیم‌های ملی راه یابند، ما با گرفتن ۳ امتیاز می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم.

وی در مورد شایعاتی در مورد برکناری ابراهیم صادقی از جمع نارنجی پوشان گفت: شایعات همیشه وجود دارند، برخی‌ به دنبال منفعت خود هستند، اما هیچ گونه صحبتی در این مورد از طرف مدیریت با صادقی نشده است.

مربی نارنجی پوشان در مورد مصدومان این تیم برای بازی با مس گفت: رضا جعفری، فریبرز گرامی، امید دره و طا‌ها شریعتی در بازی نخواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار