معاون عمرانی استاندار سمنان:

اتمام پروژه حرم تا حرم همت مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

فخری گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان سمنان یکی از طرح‌های اولویت دار پروژه آزاد راه حرم تا حرم است که نیازمند همت مدیران دستگاه‌های اجرایی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوجهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان  با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون تردد در استان انجام می‌پذیرد گفت: با نظر به اینکه در استان شاهد تصادفات و واژگونی‌های بسیار هستیم اهمیت احداث آزاد راه حرم تا حرم دوچندان است.

او ادامه داد: کار‌های عمرانی این پروژه از قم به سمنان انجام شده و ۳ قطعه گرمسار به سمنان در حال انجام و هم چنین در قطعه ۲ این پروژه از آرادان در حال تعریض است.

معاون عمرانی استاندار سمنان ابراز داشت: این جلسه به منظور هماهنگی و ارتباط بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است که در این جلسه مشکلاتی از جمله برق صنعت و فرآورده‌های نفتی مطرح و جهت حل آنان توسط مدیران مربوطه راهکار ارائه شد.

فخری تاکید کرد: ۲ پیمانکار برای اتمام این پروژه اضافه شده که قطعه آخر از سرخه به سمنان با نظرات کارشناسی باید زودتر مشکلات آن حل و فصل گردد.

او در پایان نیز گفت: با توجه به اینکه مجری انجام این پروژه وزارت راه و شهرسازی است در صورت تامین منابع مالی بورسی آن تا پایان سال نیز قرار است قطعه دوم این پروژه به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار