فرهنگیان برای تکمیل فرم سنجش صلاحیت اقدام کنند

جعفری گفت: سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای فرهنگیان در کرمان آغاز شده است و برای تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۱۵ اردیبهشت مهلت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلیل جعفری، سرپرست مدیریت منابع و امور اداری آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: به منظور اجرای شیوه نامه شماره ۲۸/۱۴۰ (موضوع برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی)، برنامه توسعه شایستگی و ارزیابی از اول فروردین امسال در کل کشور آغاز شده است و  تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد  که تمامی فرهنگیان باید نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه در سامانه ضمن خدمت اقدام کنند.

او بیان کرد: برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای فرهنگیان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، بهداشت، مشاور مدرسه، مدیر و معاون است؛ بنابراین نیازی به تکمیل فرم‌های مربوطه از سوی نیروهای اداری و خدماتی نیست.

جعفری با بیان اینکه آیکن ارزیابی شایستگی‌ها و سنجش صلاحیت معلمان بر روی سامانه ایجاد شده و همکاران با کلیک کردن بر روی آن می‌توانند درخواست خود را  برای شرکت در فرآیند سنجش صلاحیت‌های معلمی ثبت کنند، افزود: ثبت درخواست همکاران برای شرکت در برنامه توسعه شایستگی‌های معلمان الزامی است.

سرپرست مدیریت منابع و امور اداری آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به اینکه ارزیابی شایستگی در آینده در فرم ارزشیابی سالانه و همچنین احکام کارگزینی تاثیر خواهد داشت؛ بنابراین شرکت تمام همکاران واحد‌های آموزشی به جز نیرو‌های خدماتی در طرح الزامی است و مسئولیت ثبت نکردن  درخواست همکاران بر عهده شهرستان و منطقه محل خدمت همکار خواهد بود.

او بیان کرد: با توجه به آنکه نیرو‌های خرید خدمت و حق التدریس آموزش‌های خود را از  پارسال شروع کرده اند؛ بنابراین به اطلاع می‌رساند؛ طرح ارزیابی شایستگی، جدای از آن آموزش‌ها بوده و تمام کارکنان رسمی و پیمانی و غیره باید نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. 

جعفری تصریح کرد: آخرین مهلت برای تکمیل فرم‌ها از سوی همکاران ۱۵ اردیبهشت ماه امسال است که براساس بخشنامه وزارتی به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
طوبی امانی
۰۱:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام. و وقت به خیر از مسئولان محترم و دلسوز. خواهشمندم. نسبت به. خواسته ی این قشر زحمت کش(معلمان) جواب. مثبت. دهند. تا بتوانند به مسئولیتی که. با علاقه. انتخاب. کرده‌اند به نحو احسن. فعالیت. خود انجام وظیفه دهند. چون. مشکل. اقتصادی. باعث مشکلات. دیگر. میشود. که انشالله.بدون. آجر نخواهد بود.
آخرین اخبار