پرداخت پاداش فرهنگیان در بهار۱۴۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پرداخت پاداش و عیدی دانشجو معلمان کرمانی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: تمام مطالبات فرهنگیان این استان مربوط به معلمان حق التدریس ونیرو‌های خرید خدمات، شاغلین و بازنشستگان از اول مهر تا پایان اسفند سال گذشته پرداخت شد.

او افزود: با تلاش و پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ستادی وزارتخانه و حضور و کوشش پرسنل ساعی اداره کل آموزش و پرورش کرمان در روز‌های پایانی سال تمام مطالبات مربوط به حق التدریس فرهنگیان شاغل و بازنشسته و نیرو‌های خرید خدمات این استان از اول مهر تا پایان اسفند محاسبه  واز دیروز یکم تا دوم فروردین ماه به حساب این افراد که در ایام سخت کرونایی مجدانه در عرصه علم آموزی تلاش می‌کردند واریز شد.

اسکندری نسب با قدردانی از تلاش‌های فرهنگیان سخت کوش استان کرمان که در شرایط سخت کرونایی، تعلیم و تربیت دانش آموزان را دلسوزانه دنبال کردند، بیان داشت: تمامی تلاش مسئولین ستادی استان و وزارت و در راس آن پیگیری‌های وزیر محترم آموزش و پرورش نیز بر این اساس بود که پرداخت مطالبات بحق این عزیزان در حداقل زمان ممکن انجام شود.

او افزود: به محض تخصیص اعتبار و اعلام به استان ها، پرسنل اداری اداره کل آموزش و پرورش کرمان در اولین ساعات ایام نوروز با حضور در اداره کل و انجام فرایند‌های اداری که تا پاسی از شب، موفق به انجام این مهم شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده علاوه بر پرداخت مطالبات حق التدریس آموزشی و طرح خرید خدمات آموزشی، اضافه کار پرسنل اداری این اداره کل نیز پرداخت شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار