افزایش درخواست‌ها در آلمان برای ایجاد محدودیت‌های سراسری

درخواست‌ها در آلمان برای ایجاد محدودیت‌های سراسری در حال افزایش است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه گاردین، همزمان با افزایش نرخ مبتلایان به کرونا، درخواست‌ها در آلمان برای اعلام محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش، همزمان با موج سوم کرونا بیشتر آلمانی‌ها خواهان رویکردی واحد برای مقابله با ویروس کرونا هستند. بر اساس یک نظرسنجی که از سوی موسسه «یوگاو» به انجام رسیده است، ۵۳ درصد از آلمانی‌ها گفته اند دوست دارند تا مشاهده کنند دولت بدون حمایت ایالت‌های ۱۶ گانه این کشور، قوانینی را در ارتباط با کرونا ارائه دهد.

بر اساس گزارش گاردین، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان بر قوانین سختگیرانه‌تر در سراسر این کشور اصرار دارد؛ این در حالی است که بار‌ها این تصمیم وی از سوی سران ایالت‌های آلمان نقض شده؛ مسأله‌ای که به تضعیف جایگاه مرکل منتهی شده است.

هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان گفته است رویکردی سراسری تنها راه مؤثر برای جلوگیری از شیوه ویروس کرونا خواهد بود.
او به روزنامه «ولت ام زونتاگ» گفت: در میان مردم تمایل زیادی برای قوانین یکپارچه وجود دارد؛ بنابراین پیشنهاد من این است که قوانینی یکپارچه با یک قانون فدرال وضع کنیم که مشخص کند چه اقداماتی می‌بایست صورت پذیرد.

گفتنی است تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۷۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین تا کنون بیش از ۱۳۲ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از دو میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار