رئیس ستاد ارتش اردن: قادر به مقابله با تمامی تهدید‌ها هستیم

رئیس ستاد ارتش اردن بر توانایی مقابله با تمامی انواع تهدید در مرز‌ها و نیز تعامل در عرصه محلی و بین المللی تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، رئیس ستاد ارتش اردن در سخنانی بر مقابله با انواع تهدید در مرز‌ها تأکید کرد.

یوسف الحنیطی، رئیس ستاد مشترک ارتش اردن گفت: ما می‌توانیم با تمامی انواع تهدید در مرز‌ها با قدرت برخورد کنیم.
او در ادامه افزود: ما توانایی داریم تا با هر تحولی در عرصه منطقه و بین الملل به تعامل بپردازیم.

رئیس ستاد ارتش مشترک ارتش در رزمایش آمادگی موسوم به «سپر میهن» گفت: نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی قدرت و توانایی تعامل با هر تحولی را در عرصه بین المللی و منطقه‌ای در سطوح مختلف داشته و قادر هستند تا با تمامی اشکال تهدید در مقابله‌های مرزی با قدرت برخورد کرده و با هر تلاشی که برای تضعیف امنیت و ثبات کشور و نیز ترساندن شهروندان وبی ثبات سازی صورت می‌گیرد، به مقابله بپردازند.

رئیس ستاد ارتش اردن همچنین بر اهمیت نقش نیرو‌های مسلح در حفظ اعتبار دولت و تحکیم جایگاه راهبردی و تاریخی آن و نیز تلاش‌هایی که در این مرحله برای خروج از تمامی بحران‌هایی که کشور با آن روبروست، صورت می‌پذیرد، تأکید کرد.

پیشتر روزنامه واشنگتن پست اعلام کرده بود مقامات اردن شاهزاده حمزه بن الحسین، ولیعهد سابق اردن و نیز شماری از نزدیکانش را در پی انچه توطئه برای سرنگونی پادشاه کشور خوانده شده، بازداشت کردند.

این در حالی است که شاهزاده حمزه در یک کلیپ ویدئویی ضبط شده اعلام کرد فرمانده ارتش به او دستور داده تا در خانه بماند و با هیچ کسی تماس برقرار نکند. ولیعهد سابق اردن در این ویدئو که شبکه بی بی سی انگلیس آن را منتشر کرده، اعلام کرد که تحت حصر خانگی قرار دارد و بادیگارد ویژه او نیز بازداشت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار