بازدید بیش از ۹۸ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین‌ماه امسال ۹۸ هزار و ۷۸۱ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی استان زنجان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۹۸ هزار و ۷۸۱ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی زنجان بازدید کرده اند.

او افزود: تأسیسات گردشگری به‌ویژه مراکز اقامتی در این مدت با توجه به تداوم کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی به گردشگران خدمات ارائه کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان ادامه داد: با توجه به تداوم کرونا در راستای حفظ سلامت گردشگران و شهروندان امسال هیچ توصیه و دعوتی برای حضور گردشگر در این استان نداشتیم اما تأسیسات گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مسافرانی که به زنجان سفر کرده بودند، خدمات موردنیاز را ارائه دادند.

او گفت: امکان اقامت مسافران، تنها در مراکز اقامتی و تأسیسات دارای پروانه بهره‌برداری استان زنجان وجود دارد و سایر اماکن از جمله مهمان‌پذیر‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی این اجازه را ندارند.

ارجمند بابیان اینکه خوشبختانه در این ایام فقط یک شکایت از تأسیسات گردشگری داشتیم، افزود: با وجود نظارت‌ها شرایط بسیار مناسبی برای حضور مسافران نوروزی در این استان فراهم شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.