روایت باشگاه خبرنگاران جوان از مسیر پاستور؛

کدام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود؟

با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور نامزد‌های انتخاباتی باید چه گفتمانی را مطرح کنند که مورد استقبال مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بازار گمانه‌زنی‌ها و پیش بینی‌ها داغ‌تر شده است و افکار عمومی در صدد هستند که نتیجه انتخابات را از همین الان با حدس و گمان مشخص کنند؛ اما سوالی که درباره نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ مطرح است این است که کدام شعار و گفتمان انتخاباتی پیروز اولین رقابت انتخاباتی قرن جدید خواهد بود؟

از گفتمان هاشمی تا گفتمان روحانی

پس از پایان یافتن جنگ ۸ ساله ایران و رژیم بعث، یکی از اولویت‌های کشور، بازسازی و ترمیم زیر ساخت‌ها و خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی بود، از همین رو مرحوم آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی با گفتمان سازندگی پا به عرصه انتخابات گذاشت و توانست کرسی ریاست جمهوری دولت پنجم و ششم را بدست آورد؛ دولتی که با حضور وزیران عموما تکنوکرات و با هدف سازندگی و توسعه اقتصادی کار خود را آغاز و تا سال ۱۳۷۶ ادامه پیدا کرد.

با شروع هفتمین انتخابات ریاست جمهوری، سیدمحمد خاتمی باتوجه به شرایط بسته سیاسی که دولت هاشمی به وجود آورده بود؛ گفتمان توسعه سیاسی و آزادی‌های مدنی را انتخاب کرد و تاکید کرد که اگر می خواهیم به توسعه اقتصادی برسیم، مقدمه‌اش توسعه سیاسی است. در مقابل او، رقیب اصلی‌اش ناطق نوری که شعارش ادامه راه هاشمی بود نتوانست مقبولیت لازم را در افکار عمومی کسب کند در نتیجه گفتمان توسعه سیاسی پیروز انتخابات دوم خرداد شد.

در سال ۸۴ گفتمانی که توانست رای مردم را به صندوق خود بریزد گفتمان عدالت و ساده زیستی بود؛ محمود احمدی نژاد روی موج تبعیض و بی‌عدالتی و اشرافیتی که از دوره هاشمی شروع و در دوره خاتمی ادامه یافته بود، سوار شد و شعار عدالت و ساده‌زیستی را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار داد؛ در مقابل علی اکبر هاشمی که خیال می‌کرد با توجه به حمایت اصلاح طلبان، اگر مانند خاتمی در سال ۷۶ شعار توسعه سیاسی بدهد رای می‌آورد، اما با شکست مواجه شد.

کدام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود؟

در انتخابات ۹۲ گفتمان انتخاباتی که بیشتر به چشم می‌آمد شعار مذاکره برای رفع تحریم بود که باتوجه به شرایط اقتصادی سیاسی توسط حسن روحانی مطرح شد و توانست در نبود ایده‌ای واضح و گفتمانی متقن از طرف رقیبان پیروز انتخابات ۹۲ شود و بعد‌ها در رقابت سال ۹۶ هم با پررنگ‌تر کردن این شعار به گفتمان مسلط دولت دوازدهم تبدیل شود.

اصولگرایان باید با شعار کارآمدی بیایند

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که اصولگرایان در این انتخابات باید با چه گفتمانی حضور پیدا کنند تا مورد استقبال قرار گیرند، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ ممکن است از جهاتی شبیه به ۷۶ یا ۸۸ باشد، اما به نظر من شرایط کشور، با شرایط آن سال‌ها متفاوت است و باید گفتمان نیرو‌های انقلاب برای این انتخابات کارآمد باشد.

کدام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود؟

وی ادامه داد: متاسفانه در این دولت شاهد ناکارآمدی در عرصه‌های مختلف بودیم، برای مثال همین وضعیت قیمت مرغ که دولت بار‌ها اعلام کرده که کاهش می‌یابد، ولی در عمل مردم شاهد افزایش قیمت آن بودند؛ مردم به دنبال کسی هستند که در کنار حرف عمل کند و فقدان کارآمدی واضح و مبرهن است.

گفتمان تحول گرایی و دولت ائتلافی

حسین کنعانی‌مقدم دبیرکل حزب سبز هم فرد دیگری بود که در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به متفاوت بودن این انتخابات با دوره‌های قبل بیان کرد: دولت آینده باید دولتی فراجناحی و ائتلافی باشد تا مورد استقبال قرار گیرد؛ همچنین گفتمان غالب در انتخابات ۱۴۰۰ تحول گرایی و حرکت به سمت اصلاح وضع موجود و تحقق گام دوم انقلاب است و نامزدی که بتواند این سه محور را در راس برنامه‌های خود قرار دهد در عرصه انتخابات موفق خواهد بود.

کدام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود؟
در جنگ اقتصادی نیازمند دولت جوان حزب اللهی هستیم

سید یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ را گفتمان دولت جوان حزب اللهی دانست و اظهار کرد: معتقدم تنها گفتمانی که می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شود، گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی است. دولت مستقر دو ویژگی دارد؛ یکی پیری و خستگی و یکی لیبرالیسم که از تبعات آن تسلیم و ارعاب و انفعال در برابر جنگ اقتصادی دشمن است.
وی ادامه داد: جنگ اقتصادی، رزمندگان جوان و مبتکر و شجاع و با همت می‌خواهد. دولت جوان حزب‌اللهی گفتمانی است که مردم قطعا برای پیروزی در این جنگ اقتصادی به آن اقبال خواهند داشت. ترجیح این است که رئیس این دولت نیز یک جوان باشد؛ اما اگر شرایط مهیا نبود، فردی باید بیاید که تشکیل دولت جوان حزب اللهی با شخصیتش تناسب داشته باشد.

کدام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود؟


اصلاحات و گفتمان احیای اعتماد

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گفتمان پیشنهادی خود برای اصلاح طلبان گفت: اعتماد بین دولت و ملت خدشه دار شده و گفتمان اصلاحات باید در این انتخابات به فکر احیای اعتماد بین دولت و ملت باشد و این امر جز با مبارزه با فساد و قانون مداری میسر نیست.

وی با اشاره به شرایط سیاسی و اقتصادی حال حاضر کشور ادامه داد: اگر بازگشت به برجام به نتیجه نرسد؛ یک گفتمان دیگر هم می‌تواند تنش زدایی در سیاست خارجی باشد.

کدام گفتمان پیروز انتخابات ۱۴۰۰ خواهد بود؟

حال باید دید سرانجام کدام گفتمان انتخاباتی می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ مورد استقبال مردم قرار گیرد و پیروز رقابت سیزدهم شود؛ البته می‌توان با قاطعیت گفت که نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شود باید علاوه بر توجه به نیاز اصلی مردم در گفتمان انتخاباتی خود درصدد ارائه راه حل هم باشد.

امین پاکزاد
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
باشه که مثل انتخابات قبل ، دولت چنان مردم را فریب دهد و مهره ی اصلاحات را در فرمانداری ها انتخاب کنند که هیچ کس متوجه نشود
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۰۲:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
#جلیلی_بیا
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۳:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
YJC عزیز
میشه خواهش کنم این باکسهائی که برای ارسال و یا انصراف پیامها تعبیه کرده اید را یه تغییری درش بدین لطفا.
مثلا اندازه هاش متفاوت باشه(ارسال باکس بزرگ و انصراف باکس کوچک)
یا اینکه رنگشون متفاوت باشه(مثلا ارسال سبز و انصراف قرمز)
یا هر دو(ارسال سبز و بزرگ و انصراف قرمز کوچک)
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا بیامرز شهید رجایی باهنر فقط 28 روز رییس جمهور بودند که بلافاصله 2 مرداد 1360 رییس جمهور انتخاب شد اولین رییس جمهور کشور هم بنی صدر خاعن بود که به اتفاق مسعود رجوی به ایران خیانت کردن فرار کردن رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد در اکثر نظر سنجی ها بالای 70 درصد آرای را به تنهای دارد
و بقیه همه بالا زیر 30 درصد رای ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۸:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
#جلیلی_بیا
اشکم رو درآوردی مرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتمان فقط گفتمان عدالت
Germany
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به کسی رای میدم که قانون ارز 4200 تومان را کجا بردی و چه کردی را پیاده کند
United States of America
#برجام_نافرجام
۱۰:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند نکته درباره احمدی نژاد 1 دوره اولش اصول گرا و دوره دومش هم اصلاح طلب 2 طبق قانون اساسی هیچ فردی بیشتر از 8 سال نمیتواند رییس جمهور باشد3 خاتمی اصلاح طلب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من زه عنوان رای اولی از دوستان نظر میخوام
اصلاح طلبا مهره اخرشون روحانی بود ک ۸سال مزخرفترین دوران رو ب ارمغان اوردن
اصولگراها که گل سر سبدشون رئیسی هس که ایشون هم تازه تو حوزه قضایی خودشون بی کفایت هستند مثل لاریجانی سابق( حداقل برای اثبات حرفم به تعداد اعدامی ها و زمان رسیدگی به پرونده های ساده و کلان رجوع کنید)
انقلابیونشون هم ک میشه مجلسی ها ک هییییچ فرقی با مجلس قبل نداشت و دناپلاس ها دراومد از اونجا
دوران بدبختی مردم هم از یارانه احمدی نژاد شروع شد و اختلاس های کلان کشوری
افراد نظامی مثل محمد شاید در حوزه اقتصاد خوب عمل کنه اونم مشخص نیس ولی در حوزه سیاست قطعا شکست خورده هس مخصوصا ساسیت خارجی
خب یکی بگه چه کسی شایسته رای من است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول آنکه رئیسی در جایگاه خود بهترین است و قضاوت شما راجع به ایشان اصلا" صحیح نیست راجع به ایشان همینقدر بدان که علاوه بر سر وسامان دادن به قوه قضائیه ایشان باعث شدند تا این تشکیلات به نهادی سامانه محور تبدیل شود وبیش از 30 سامانه جدید برای دسترسی راحت تر و عملکرد سریعتر ایجاد شود و علاوه برآن بیش از 2000 واحد تولیدی را از چنگال بانکها و نور چشمی ها آزاد و به مدار تولید برگرداندند و بااینحال به عقیده اینجانب و با توجه به وجود افراد توانمندی نظیر دکتر محمد ودکتر جلیلی اصلا صحیح ولازم نیست که رئیسی قوه قضائیه را ترک کنند راجع به مجلس نیز همینقدر بدانید اگر مجلس فعلی نبود و مصوبه کاهش تعهدات هسته ای را تصویب نکرده بود دولت روحانی الان در حال مذاکره برای توان موشکی کشور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلید واژه هایی نظیر تندرو و رئیس جمهور نظامی ترفندی است برای از میدان بدر کردن افراد اصلح و کار آمد به قول محسن رضایی امیر کبیر در ابتدا امیر نظام بود
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۳:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت به ناشناس آگاه و بصیر ساعت 10:21بخاطر پاسخ به ناشناس باصطلاح رای اولی ساعت 8:26.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنها کسی که حرف از عدالت خواهی برای مردم کرد ومیکنه احمدی نژاد است
Netherlands
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی شما شایسته ریاست قوه قضاییه هستید.خواهش می کنم ثبت نام نکنید و این قالیباف فاسد رو هم نامزد نکنید. تنها کسی که به داد مظلوم رسید احمدی نژاد بود.و الان که همه مردم به نوعی به دست روحانی زیر خط فقر هستیم.تنها فرد مردمی که اوضاع را درست کند فقط فقط احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ragnar
۰۷:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه احمدی نژاد باشه رای میدم غیر از اون بی رایم من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برفرض محال اگر احمدی نژاد بیاید و تائید صلاحیت شود و انتخاب شود اگر کشور نابود شد که بعید نیست چرا که دیگر توان و گنجایش آزمون و خطا را ندارد ولذا این حالت بعید نیست ؛ در آن صورت افرادی که به ایشان رای دادند تنها باید خود را سرزنش کنند چرا که احمدی نژاد فعلی بارفتار و گفتارش همه جوره باطن خود را به نمایش گذاشته مخصوصا " با ضد و نقیض گویی هایش که به عینه نشان دهنده آنست که تنها بدنبال جذب طرفدار است آنهم نه فقط از مردم تا حتی بدنبال جذب طرفدار خارجی همچون اسرائیل که منکر گفتن شعار مرگ بر اسرائیل شده بود ، و یا جذب سعودی ها که از آنها با بزرگی و احترام یاد کرد و یا جذب اعراب که در مقابل برزبان آوردن خلیج عربی از سوی مجری عرب سکوت کردو... که نهایتا" اینها همه نشانه نفاق است
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۷:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواهشا اینبار بدون تفکر و از روی جوگیری رای ندید
8سال دفاع مقدس داخلی کردیم خدایی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلاطلب و اصولگرا برن
Iran (Islamic Republic of)
radsel
۰۶:۲۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه بخایم ایران پیشرفت کنه، باید ابزار پیشرفت رو فراهم کنیم
با وجود، جوانی نخبه ودارای برنامه وکارنامه ورکورد هایی که درراه خدمت رسانی به مردم انجام داده وقدرت تشخیص ایشان درنقاط ضعف وقوت ایران، چه کسی بهتر از سعید محمد. که اصلح ترین گزینه است. این تبلیغ نیست، با یک
چشم واقع بین، میشه همه اینها رو دیدکه، آن چیزی که ایران عزیز ما به آن به شدت نیازمنده، افرادی شبیه به امثال سعید محمده. با آرزوی ایرانی قدرتمند در همه زمینه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد خادم ملت و محمود مردمی نژاد امیرکبیر ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
والا من که دیگه خسته شدم از انتخاب بین بد و بدتر؛
اگه کاندیدی که قبولش داشته باشم کاندید نشه رای بی رای.
Germany
من تار
۰۵:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد رد بشه منو رد کردن و رای بی رای خودم و هرکس که میشناسم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۵:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط کسی بدرد میخوره که دایره اختیارات و پاسخگویی رو به هم نزدیک کنه.دوستانی هم که امثال سعید محمد رو دوست دارن از کجا ایشون رو میشناسن.موضعگیریهاشون چی بوده تا حالا.بازی جریان پر قدرت اقتصادی رو نخورید.
Iran (Islamic Republic of)
davood
۰۴:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطمئن باشید احمدی نژاد رد صلاحیت میشه مثل دور قبل
رد صلاحیتش می کنند که خودشون زیر سوال نرن که چرا دور قبل رد صلاحیت شده، پس به فکر گزینه های دیگه باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بچه گانه صحبت نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما رو به کل شما امیدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
میگی احمدی نژاد دیگه احمدی نژاد سابق نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۰۳:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما کسی میخوایم که مثل روحانی بتونه قیمت ها رو بسان قیمت یارانه توی 8 هشت سال ثابت نگه داره تا مردم از فقر نجات پیدا کنند.....
Iran (Islamic Republic of)
Aaa
۰۲:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای باشگاه خبر نگاران بیخود رای منفی برای حاج محمود نزن غیر ازاحمدی نژاد من شخصا به کس دیگه رای نمیدم جمع کن بساط حداد عادل وامثالش رو مرد خادم فقط احمدی نژاد همین خو تو داری یارانه ومسکن مهر و سهام عدالت احمدی نزادی میگیری افتاد یابازم بگم احمدی نژاد نباشه رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۲:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اگه احمدی نژاد بیاد رای میدم اگه هم نزارین بیاد که من وخانواده ام اصلا رای نمیدیم چون واقعا دیگه خسته ایم ازاین وضع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما برو تو مناطق محروم و روستاا ها تا ببینی چقدر احمدی نژاد را دوست دارن و روش تعصب دارن
بهترین دوره ۶ سال اول احمدی نژاد بود
فقط دو سال اخرش خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما بگذارید که مردم خودشان انتخاب داشته باشند .
اگر احمدی نژاد بیاید ، آرا به سمت دکتر احمدی نژاد خواهد رفت .
Netherlands
بازنشسته
۰۱:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتمان وعده ،شعار بدون عمل پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما فقط به ماموتي نژاد رأی می دهيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محمود احمدی نژاد ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیراز پارسال مشارکت 20 درصد بود امسال فکر کنم 4 درصد بشه شرکت برای رای گیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین امثال شما ها رای ندن بهتره
والا مجلس این سری خیلی بهتر انتخاب شد
انشا... ریاست جمهوری هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وجدانن اگه محمود رو بزارن بیاد هم دلسوزه و هم باهوش هست هم کاری سعید محمد رو میکنه وزیرش.امیدوارم مانع نشن ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب چرا خود سعید محمد نیاد؟
محمود از حرفاش معلومه محمود سابق نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتمان راه امام گفتمان قالب .
مرگ بر لیبرار سرمایه داری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کرونا و هر بیماری دیگر ی بلا و مجازات خداوند بخاطر تمامی خیانتها و گندکاریهایی هست که در چهل سال گدشته تو این کشور بوده .... که باعث رواج انواع خلافها در بین اقشار مختلف جامعه شده و قبح خلاف ازبین رفته و همه با افتخار
خلاف می کنند و اسمش را( زرنگی ) می نامند!!! لعنت خدا بر همه شیاطین انسان نما و بانیان اینهمه گناه و ناپاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا جای تاسف داره بعد از این همه بدبختی ها و گرانی ها و پیشرفت نکردن مملکتمان باز داریم همان راهی را می رویم که در انتتابات قبلی رفتیم . احساسات بازهم داریم با احساسات تصمیم می گیریم . چرا مردم . این همه جراغ روشنه و ما در تاریکی . چرا گذشته پر از رنج یادمان رفته . هست ساله تدبیر و اعتدال و شانزده ساله اصلاحات و کارگراران چه بر سر اقتصاد مردم اورده نمی بینیم . چرا اقازاده های این دو گروه را نمی بینید در خارج و ایران . چرا ما نگاه نمی کنیم به دوستان و رفقای اقای احمدی نژاد مشایی بقایی رحیمی اینها چه بر یر مردم اوردند . ایا نباید یخورده فکر کنیم ایا چسم نداریم ببینبم . چرا اون جوون جهادی که در زلزله و سیل و کرونا اولین کسی هست که حاضره و کمک به مردم می کنه نمی بینیم . ایا شهید سلیمانی دلش از دست این اقایان خون نبود . یخوده تحقیق کنیم و با چشمان باز رای دهیم تا اخرت مدیون خون شهدامون نباسیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
42 سال در انتخابات شرکت داشتیم از بهمن 57 تا همین الان از رای اری به جمهوری اسلامی رییس جمهوری شهید رجایی رفسنجانی اقای خامنه ای خاتمی احمدی نژاد روحانی وووووو ت الان دیگه شناسنامه ام جایی مهر ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمت گررررررم
Germany
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر احمدی نژاد
Canada
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کدام از این سه نفر
یک قشر جوان .واقع بین .با ایده و راه حل مشکلات
بیکاری جوانان .ازدواج و مسکن شون
مشکلات واگذاری کارخانه ها به یک درصدی ها که باعث بستن کارخانه شوند
تورم .گرانی کمر شکن
بعد صداقت و شفاف سازی
پایه گذار ویکی
حرف قشنگی میزند
میگوید .دورع باعث جنگ میشه و
صداقت باعث صلح میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر نظرات الکی بود! ظاهرا خیلی ها شکمشون سیره و به سیاست چسبیدن! خوش به حالشون که نفسشون از جای گرم در میاد و این گرونی ها بهشون فشار نمیاره، خدا قوت برادر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جور که معلونه ملک و املاک بشدت کاهش قیمت داره
United States of America
#برجام_نافرجام
۱۰:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون قانون مالیاات بر خانه های خالی تصویب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتمان نجات سرمایه های از دست رفته در بورس و نجات اقتصاد و از بین بردن تورم کمر شکن که امیدمون رو از بین برده !
Canada
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید با ایده برطرف کردن تورم و گرانی و بیکاری جوانان
اشتعال برای جوانان .ازدواج و مسکن انها
برطرف کردن زد و بند .پارتی بازی .امصای طلایی
و از همه مهمتر شفاف سازی که از خودش شروع شود تا به اخر
بعد جوان .نخبه و دلسوز بدون اقامت در خارج باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب سرهنگ،بله بله بله دقیقا مثل الان فکر میکردم زیراکه اصلا به روحانی رای ندادم،و تا زمانیکه زنده باشم به روحانی در هر سمتی که باشند رای نخواهم داد.قطعا اونهایی هم که رای دادن پشیمان هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما رو بخدا تعصبی رای ندین کاری به جناحها نداشته باشین ببینید واقعا کی میتونه به ملت کمک کنه مشکلی از روی دوشمون برداره نگاه به دهن این و آن نکنید خودتون تحقیق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر احمدی نژاد و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هاشمی رفسنجانی که خدا رحمت کنه رییس جمهور منتخب مردم فقط محمود احمدی نژاد سلطان قلب ها فقط احمدی نژاد اثر مردم دوسش دارن بهش عشق میورزن
Canada
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همشون سالخورده .بدون انرزی و انگیزه و بیمار جسمی و شاید روحی هستند و ایده نو ندارند
قشر جوان و نخبه و انقلابی میخواهیم و بس
احمدی نزاد هر چه در چنته داشت .که پیاده کرد و
یک مرد فرسوده و فقط به درد کار مجانی میخورد و بس
Canada
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران زمین به یک تیم انقلابی جوان نخبه .دیندار .با اخلاق و دلسوز احتیاج داره که ادامه روی انقلاب باشه و
جز هیچ کدام از این اقابان سالخورده که نوشته اید .نباشند
اصلا جز هیچ حزبی نباشد که مجبور به زد و بند و پارتی بازی و پوشش خلاف های همدیگر شود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت نشه ما که رای نمی دهیم احمدی نژاد و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رأی ما فقط ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آن کیه که در دوره ریاست مصیبت بارش هفت قطعنامه فلج کننده برعلیه مردم ایران صادرشد و میگفت قطعنامه کاغذپاره ای بیش نیست؟ مه لقاخانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واسه برجام که قطعنامه فلج کننده صادر نشد پس چرا بدتر شد
فکر کن و نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نوغانچی صالح
۲۱:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شایسته ترین فرد فقط دکتر احمدی نژاد والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه سوال
چرا طرفداران احمدی نژاد هی میگن اگه نیاد رای نمیدیم؟
بیشتر به دنبال تخریب انتخاباتن تا رای دادن نظراتشونو بخونید هی یا میگن نیاد رای نمیدیم یا میگن مهندسی شدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه مثبت دادم

مگه میشه عامه ملت را ندید و انتظار محبت و فداکاری را از آنها داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یٰا مَنِ اسْمُهُ دَوٰآءٌ، وَذِکْرُهُ شِفٰآءٌ، یٰا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفٰاءَ فیمٰا یَشٰاءُ مِنَ الْأَشْیٰاءِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به همه احمدی نژادا نظر مثبت دادم اما اینو بدونین احمدی نژاد گفته نذاشتن کار کنم از کجا معلوم بازم بیاد و نذارن کار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما به احمدی نژاد مردمی و ولایت مدارخواهد بود وگرنه هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود براحمدی نژاد ولایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما به رئیس جمهورمردمی و پاکدست .محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود براحمدی نژاد مدافع ملت وخارچشم دوجناح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به قول حضرت اقا نه اصولگرا نه اصلاح طلب فقط انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای احمدی نژاد بیان و اگر کسی ادعای دزدی و اختلاس داره آقای رئیسی کنترل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر احمدی نژاد تایید بشه هر کاری دوست دارن بقیه کاندید ها بکنن قول هر چی دوست دارن بدن کسی یک کلمه حرف این کاندید ها رو باور نمیکنه رای ما فقط احمدی نژاد هست و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درصورت وابسته بودن به احزاب تعطیل همه چی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من رای نمی دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط کسی را قبول داریم که عقایدش به عقاید رهبر معظم انقلاب نزدیکتر باشه و جونش برای کشور و مردم در بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیز نداریم هرکی میاد به فکر جیب خودش هست تا حالا دیدی مسئولین کشور به یک مکانی کمک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعد چطور بفهمیم کی با ایشون هم عقیده هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرزندان رهبری شرکت کنن حتما رأی میارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاق ملت کسی را قبول دارند که عقاید اسلام ناب محمدی ص ومعصومین ع را داشته باشه وگرنه باهرعقایدی مارای نمیدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جور که معلومه ملک و املاک بشدت کاهش قیمت داره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مخلص کلام . درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی وطن پرست
۲۰:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط ائتلاف رئیسی و سعید محمد ( دولت جوان انقلابی و نخبه )میتونه مملکت و مردم را از این وضع بغرنج نجات بده
اگر دوباره اصلاح طلب ها بیان باز میگردیم به دوران قاجار ( قحطی و گرسنگی)
احمدی نژاد هم دیگه احمدی نژاد سابق نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب تو هم آدم سابق نیستی مسلما، احمدی نژاد پخته تر از قبل شده،پس با قبلش فرق کرده.احمدی نژاد مانند شهید رجایی به فکر معیشت مردم هستش.پس با اینهایی که به فکر شکم گنده کردن خودشون هستن ،از زمین تا آسمون فرق داره، اگه دکتر احمدی نژاد بیاد قحطی و گرسنگی تمام میشه.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد آدم قوی و درستی است .
نامه سردار سلیمانی در مورد آقای بقایی که رفع اتهام از وی شده بود ، را پیدا کرده اند .
مثل اینکه قاضی پرونده این نامه را در پرونده بقایی نگذاشته بود و باعث محکومیت ناجوانمردانه و ظالمانه علیه وی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتمان سکوت و فقط عمل
Germany
محمد
۲۰:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای فقط مرد خدا مرد راستگو،8 سال ریاست خانه اش همونه مال و اموالشم همون.دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
از ماست که برماست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من دو دوره به احمدی نژاد رای دادم اما این احمدی نژاد دیگه اون احمدی نژاد نیست و مطمئنم اگه بیاد خسارتش خیلی از خسارتی که روحانی زد بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مخلص احمدی نژاد هستیم درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
علی جون ، انگار یادت رفته که چه بلایی سرمان آورد . شروع گرانی ، انحراف ، باند بازی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدمتی را که احمدی نژاد به اصلاح طلبان کرد هیچکس نکرد ، اصلاح طلبان داشتند به موزه تاریخ می پیوستند که احمدی نژادبا عملکردش خاطرات زمان خاتمی و هاشمی را آرزوی مردم کرد و البته اصلاح طلبان با پشتوانه ثروت و تبلیغات فراوان و مهندسی شده خود دوباره قدرت را بدست گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه چپ نه راست فقط و فقط جوان انقلابی دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرگز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
۵۰ ساله جوانه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی هست اصلا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محمود احمدی نژاد
نظرسنجی از نسبت بالای طرفداران دکتر محمود احمدی نژاد حکایت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
#جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد والا رای بی رای تمام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به هر نفر دو میلیون یارانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چهار میلیون یارانه کن تا مردم رای بدن خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما که حقوقمون کفاف قسطای وامامون را نمیکنه اونا که منفی دادن اینقد پولدارن
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان
۲۰:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه خاتمی ممنوع التصویر نبود الان نزدبک به انتخابات که میشه ازاد میسه هههههههه
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد. احمدی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۲۰:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رسانه ها و شخصیتهای نزدیک به دولت درحال درشت و های لایت کردن خبر استفاده از ابزیان ک رییس جمهور گفته بود هستند،سوال،چ معلوم که کار خود روحانی نباشه برای مظلوم نمایی،مخصوصا الان ک مدعی تقطیع در مورد فرمایشات آبزیخوریه،بهر حال ایشون در مظلوم نمایی یدطولایی داره،یادتونه در اولین جلسه مناظره ۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلاح طلب و اصولگرا چرتی بیش نیست مشکل باید اساسی حل شه صداقت از بین بردن وقتی بورس مملکت اینطور میکنند میخوای مردم بیان راییشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان ایران
۲۰:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخاب ۱۴۰۰انتخاب سردار دوم سازندگی ایران ،سردار ساخت ابر پروژه ه ها و مگاپروژ ه های جهانی سردار سعید محمد ،سردار سرافرازی ایران و ایرانی و بالندگی ایران در جهان فناوری با جوانان باسابقه و پر تلاش و زحمتکش.
ایران به فرزندان پر تلاش و نخبه اش افتخار میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
در خواب ببینید به این ها کسی رای بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه به احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوبی از خودته خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آها فهمیدیم پس تو خوبی.مشخصه از قماش روحانی هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصولگرا اصلاح طلب اشرافی ضد احمدی نژاد . چون احمدی نژاد باکسی تعارف نداره و منافع رانتی وحزبیشون به خطر میفته .در دوره دوم همه انها بسیج شدند تا احمدی نژاد موفق به خدمت به نفع مردم نشود . درود برمحمود مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جور که معلونه ملک و املاک بشدت کاهش قیمت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چپ وراست علیه مرد روراست . فقط دکتر احمدی نژاد کارش درسته بقیه هیچ مردمی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Canada
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به هیچ وجه نمیتوانیم منکر این همه پیشرفت باشیم با وجود 42 سال تحریم
و مشکلات کرونا
اصلا علمی نیست که هیچ دوره ای را باهم مقایسه کنیم
حتی خدا ما را با موقعیتی که داشتیم مقایسه میکند
بزذگترین عیب تمام دوره ها در ایران زمین
عدم شفاف سازی بوده و هست که باعث
دزدی.اختلاس .احتکار شده
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۱۹:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط حاج محمود اگه رد صلاحیت بشه در انتخابات شرکت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منو خانواده ام هم شرکت نمیکینم اگر نیاد اشناها هنه گفتم ما شرکت نمیکینم فقط در صورت اومدن امحدی نژاد رای میدیم اگر قراره رییس جمهور رو مردم انتخاب کنن بزارید بیاد مردم تشخیصرمیدن کی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز هم بازی بچه گانه چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا و بردن کشور به سمت نابودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد تایید نشه شرکت نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
برعكس اگر مردم انقلابي و پايند به ارزشها اگر احمدي نژادتاييد بشه شركت نميكنيم چون ايشان را دنبال رو اصلاحات ميدانيم و مگر فراموش كرديد كه تمام اين بدبختي ها از زمان احمدي نژاد شروع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام..فقط دکتر محمود احمدی نژاد..و سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط خدابیامرز هاشمی
پول مردم در بورس رو ندید تو انتخابات شرکت نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۹:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه اطلاح طلب و نه اصولگرا ،رای ما شخص انقلابی و جهادی پیرو رهبر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نكن اتلاف ريسي و جليلي ميتواند مشكا مملكت را حل كند. و در خصوص احمدي نژاد اين نكته مغفول مانده كه احمدي نژاد با گول زدن اصولگرايان خود را اصولگرا جا زد و از طريق شهرداري و با ژشيدن لباسهاي نارنجي کارگرهای شهر داري خود را خاكي جلوه داد. در صورتيكه تشنه قدرت بود و در پازل اصلاحات عمل ميكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عه مثل جهادیان وانقلابیون مجلس؟ که زیرگوش ما بزنند و دناپلاس600میلیونی را 270میلیون ازدم قسط بگیرند وواکسن انفولانز و املاک نجومی و............. ما دراین کشور انقلابی وجهادی بعد ارتحال امام محض رضای خدا حتی یک نفر نداریم هرکسی بفکر خویشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط نخبه ترین نخبگان و مردمی ترین چهره دکتر محمود کبیر
وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام هیچ کدوم این دو حزب و بقیه احزاب صلاحیت ندارن چون به فور مردم نیستن فقط دنبال دعوا بین حزبی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
از نظر بنده دولتی که اولویت اولش بزرگتر کردن سفره مردم نیست و به سیاست می پردازد لیاقت رای آوردن ندارد اولویت بعدی تقویت اقتصاد داخلی و بعدی فساد زدایی و بعد از آن رفع تحریمها و گسترش روابط خارجی باشد تا حالا هر مدیری آوردن سرکار به توان داخلی با دخالت بیجا ضربه زده, مانع تراشی کرده , عزل که شده بردنش یه جای دیگه گند بزنه بعد شده مسئول مملکتی هزینش هم که مهم نیست مردم ایران خسارتش رو میدن مثال FATF 16 ساله تصمیم گیری نشده ایران تحریمارو دور میزنه خب چرا نمیگن دور زدن تحریما خرج داره و 25 درصد درآمد سالانه کشور صرف دورزدن تحریما شده اونوقت میگن چرا سفره مردم کوچکتر میشه لطفا هرکی میاد اول هزینه دورزدن تحریما رو از جیب خودش بده نه از جیب ملت بعد بره سراغ کارای دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکیشون خوبه اون هم دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط گفتمان چه خبرتونه ی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد کور شود آن که نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما احمدی نژاد و دگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما احمدی نژاد ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منحرفترين دولت دولت احمدي نژادبود و با گول زدن اصولگرايان و با حمايت اصلاحات آمد. مگر فرموش كرديد كه مردم براي فرار از دست محمود به اين حسن كليد راي دادند ديگر بحمد خد دوره اينها بسر آمده. هنوز صد رحمت به روحاني احمدي نژاد هم اقتصاد رو نابود كرد و هم كساني كه طرفدار اصولگرايي بودند. باز گول اين افراد خائن را نخوريد ديگر افرادي مثل احمدي نژاد نبايد تكرار شود.
۱۲۳۴
آخرین اخبار