جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان بی‌توجه به محدودیت‌های تردد

رئیس پلیس راهور بوشهر گفت: رانندگانی که محدودیت‌های تردد به شهرهای نارنجی کرونایی و ممنوعیت تردد شبانه را رعایت نکنند، ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر،  سرهنگ قدرت الله کشکولی رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در این استان وضعیت شهر‌های بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان نارنجی است و برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهر‌های نارنجی ممنوع است.

او تاکید کرد: برای افرادی که به ضوابط تعیین شده بی توجهی کنند، ۵۰۰ هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر افزود: تردد شبانه در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع است و افراد خاطی از طریق دوربین‌ها و همکاران پلیس ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


او، شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ را «پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت» عنوان کرد و ادامه داد: توصیه و تاکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی‌ها پرهیز از سفر‌های غیر ضرور در ایام نوروز است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از رانندگان خواست همیشه و در همه حال مقررات رانندگی را رعایت کنند. با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل‌های ممنوع سبقت نگیرند، هنگام رانندگی توجهشان به جلو باشد، با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند و هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

کشکولی به موتورسواران هم تاکید کرد که از کلاه ایمنی استفاده کنند، تا با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.