بوشهر هم نارنجی شد/ زنگ خطر خیز چهارم کرونا به گوش می‌رسد

وضعیت شیوع کرونا در شهرستان بوشهر از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرد و تعداد شهرستان‌های نارنجی استان، به چهار شهرستان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت شیوع کرونا در ۱۴ شهرستان کشور تغییر کرده است و برخی از این شهرستان‌ها به رنگ‌های نارنجی و قرمز تغییر وضعیت داده‌اند.

بر این اساس، شهرستان بوشهر هم از رنگ زرد به نارنجی تغییر کرده است.

بنابراین اکنون شهرستان‌های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و ۶ شهرستان‌ دیگر استان بوشهر در وضعیت زرد هستند.

قرمز به معنای بسیار پرخطر، نارنجی پرخطر، زرد خطر متوسط و آبی کم خطر است.

در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند.

گروه شغلی سطح ۳ شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری است.

مشاغل گروه شغلی سطح ۴ شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.