برگزاری دومین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال در دامغان

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا یکم خرداد ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسدالله غلامعلی دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال تمدید شد و متقاضیان شرکت در همایش می‌توانند تا تاریخ یکم خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام نهایی و ارسال مقالات خود اقدام کنند.

او ادامه داد: دومین همایش ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال در تاریخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

غلامعلی اظهار داشت: این جشنواره به صورت مجازی، در ۲۴ محور و در چهار موضوع اصلی تئاتر، تلویزیون، سینما و هنر‌های دیجیتال به همت دانشکده هنر دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: کمک به گسترش هر چه بیشتر فضای پژوهش و تحقیق در عرصه هنر‌های نمایشی و دیجیتال، فراهم ساختن امکان دسترسی دانشجویان یا اساتید و محققان به آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی در عرصه‌های هنر‌های نمایش و دیجیتال و کمک به ارتقای سطح و میزان تولیدات علمی و دانشگاهی، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

غلامعلی گفت: قدمت هنر‌های نمایشی در ایران، به قدمت تاریخ ایران است، اما عمر ادبیات نمایشی و تئاتر جدید ایران حدود یک و نیم قرن است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی و دیجیتال دامغان گفت: شرکت در این جشنواره برای کلیه دانشجویان دانشگاه‌های کشور آزاد است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌تواند به سایت www.cdda ۲.du.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.