خبر‌هایی تلخ از سوانح جاده‌ای مازندران

خبر‌های خوبی در چند روز گذشته از سوانح جاده‌ای در مازندران به گوش نمی‌رسد.

دکتر صالح طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه خبر‌های خوبی در چند روز گذشته از سوانح جاده‌ای در استان به گوش نمی‌رسد، گفت: متاسفانه در ۴۸ ساعت گذشته چند تصادف منجر به فوت ۲ یا ۳ نفره که اهل استان‌های دیگر بودند در مازندران اتفاق افتاد.

او افزود:مردم از مسافرت به مازندران پرهیز کرده و در صورت اجبار به سفر  نکات ایمنی را رعایت کنند.

دکتر صالح طبری گفت:آماده باش اورژانس از ۲۵ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فرورین ماه ادامه داشته و نیرو‌ها اورژانس از ساعت ۸ تا ۲۰ در مراکز و مسیر‌های راه‌ها مستقر بوده و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

او افزود: ۱۰ کمپ سلامت هم در استان وجو داشته که  خدمات رایگان حضوری و سرپایی مانند اندازه گیری فشار خون، تست قند خون و رپید تست کرونا را به مردم ارائه می‌دهد.

دکتر صالح طبری گفت:در صورت مراجعه حضوری  بیماری به پایگاه‌های اورژانس قطعا خدمات به وی ارائه شده در صورت نیاز به بیمارستان اعزام خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه مردم در استفاده از وسایل گاز سوز احتیاط کنند، افزود: در ۴۸ ساعت گذشته چندین مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در استان رخ داد که خوشبختانه فوتی نداشتیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار