عیار آلومینیوم بالاتر از مس

اولین پیروزی آلومینیوم اراک با منصوریان

تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان خود مس رفسنجان را با یک گل شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در این دیدار که در ورزشگاه شهدای صنعت مس شهر رفسنجان برگزار شد، نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با تک گل امیر محمد هوشمند در دقیقه سوم پیروز میدان شد.

آلومینیوم اراک بدون احتساب نتیجه دیدار تیم‌های شهر خودرو و صنعت نفت آبادان تا رده ششم جدول بالا آمدند.

بدین ترتیب علیرضا منصوریان در اولین نیمکت نشینی خود به عنوان سرمربی آلومینیوم در لیگ برتر، با کسب ۳ امتیاز شیرین از شاگردان محمد ربیعی به استقبال تیم فوتبال فولاد خوزستان در روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ می‌رود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از سال‌ها برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و درنیم فصل اول   به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد در نیم فصل دوم  با رفتن سرمربی و دست انداز مواجه شد.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی از لیگ دسته یک تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر با سرمربی گری رسول خطیبی همراه بود و تا رده ششم جدول لیگ برتر پیش آمد، اما در بین دو نیم فصل ناگهان خطیبی از آلومینیوم سازی جدا شد و به تراکتور سازی رفت، با رفتن او دومینوی تغییر سرمربی هم آغاز شد.

آلومینیوم سازان نیم فصل دوم را با مربیگری محمود خرمزی دستیار خطیبی ادامه دادند که در اولین بازی نیم فصل   در مازندران با نساجی مساوی کردند و یک پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.