منصوریان در اراک و دومینوی تغییر سرمربی آلومینیوم

آیا امدن منصوریان به اراک به عنوان پایان دومینوی تغییر سرمربی آلومینیوم خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دیروز علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال تهران سکاندار آلومینیوم اراک شد، آمدن او به عنوان سومین سرمربی آلومینیوم به اراک در کمتر از یک ماه این سوال را مطرح می‌کند که آیا آمدن او پایان دومینوی تغییر سرمربی این تیم لیگ برتری خواهد بود؟

منصوریان که در ابتدای لیگ بیستم هدایت تراکتور را بر عهده داشت و به دلیل کسب نکردن نتایج مناسب برکنار شد سرمربی استقلال تهران، تیم ملی امید، نفت تهران، تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن را درکارنامه اش دارد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از سال‌ها برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و درنیم فصل اول   به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد در نیم فصل دوم  با رفتن سرمربی و دست انداز مواجه شد.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی از لیگ دسته یک تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر با سرمربی گری رسول خطیبی همراه بود و تا رده ششم جدول لیگ برتر پیش آمد، اما در بین دو نیم فصل ناگهان خطیبی از آلومینیوم سازی جدا شد و به تراکتور سازی رفت، با رفتن او دومینوی تغییر سرمربی هم آغاز شد.

آلومینیوم سازان نیم فصل دوم را با مربیگری محمود خرمزی دستیار خطیبی ادامه دادند که در اولین بازی نیم فصل   در مازندران با نساجی مساوی کردند و یک پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.

اما موضوعی که موجب شد امید‌ها از خرمزی نامید شود و منصوریان انتخاب شود شکست سنگین ۶ بریک خانگی آلومینیوم از سپاهان اصفهان در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ برتر بود.

چند روز پیش حمید بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عضویت عابد حقدادی مدیر کل ورزش استان مرکزی ومجید آنجفی در هیات مدیره تیم آلومینیوم اراک را لغو کرد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی هم به دلیل انتصاب به سمت رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از سمت رییس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک کناره گیری کرد.

هیات مدیره تیم آلومینیوم اراک با رفتن ۳ نفر با تغییراتی مواجه شد و ترکیب جدید هیئت مدیره به این نتیجه رسیده که منصوریان سکاندار آلومینیوم شود.

حال که علیرضا منصوریان به عنوان سومین سرمربی تیم آلومینیوم   هدایت این تیم را بر عهده گرفته نگاه‌ها به این است که با کسب نتیجه مطلوب این دومینوی تغییر سرمربی پایان یابد.

آلومینیوم سازان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۱۵، جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان هوادار تهران خواهد بود.

  آخرین دیدار نماینده لیگ برتری استان مرکزی  در سال ۹۹  هم در هفته هجدهم لیگ برتر ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ در  رفسنجان مقابل مس است.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.